کد خبر: 9873 A

بازیگر پیشکسوت از مشکلات مالی‌اش گفت

بازیگر پیشکسوت از مشکلات مالی‌اش گفت

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده هزینه های درمانم است.

ایران آرت: حسین محب اهری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت درمان بیماری اش گفت: امروز برای ادامه درمان بیماری ام به بیمارستان مراجعه کردم تا تحت درمان باشم.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد امروز پس از انجام مراحل آزمایش هایم تا 3 ماه در بیمارستان بستری شوم و برای آزمایشهای مختلف به بیمارستان های مختلف منتقل و سپس به بیمارستان اولم باز می گردم.

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون: برای تامین هزینه درمان به خدا توکل می کنم.

"محب اهری" افزود: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده هزینه های درمانم است.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: من هر چند ماه یک بار یک کار می کنم و سپس باید فورا برای درمانم به بیمارستان مراجعه کنم و در این صورت هیچ پولی برایم نمی ماند که بخواهم آن را پس‌انداز کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل اقتصادی زیادی دارم و نمی دانم هزینه 3 ماه درمانم را چگونه تهیه کنم و از طرفی هیچ ارگانی نیست که من را حمایت کند، و در حال حاضر نمی توانم کاری کنم جز توکل بر خدا.

"محب اهری" در خصوص برنامه کاری اش خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمایش خسیس را به پایان رساندم و تا پایان دوران درمانم در هیچ کاری نمی توانم بازی کنم.

 

حسین محب اهری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین