کد خبر: 9574 A

پیر بازیگری ایران از ورود متفقین به ایران می‌نویسد

پیر بازیگری ایران از ورود متفقین به ایران می‌نویسد

داریوش اسدزاده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از نوشتن کتابی درباره خاطراتش خبر داد.

ایران آرت: داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر که با سریال فراموش نشدنی «خانه سبز» خاطره ساز است، درباره فعالیت‌‌هایش گفت:دیگر کار سینما  و تلویزیون قبول نمی‌کنم زیرا فعالیت جسمی زیادی ندارم و بیشتر در خانه هستم در واقع دیگر شرایط جسمی اجازه نمی دهد فعالیت تصویری داشته باشم.

وی در ادامه گفت: معمولاً شب‌ها خواب کاملی ندارم و روزها بیشتر می‌خوابم لذا به خاطر شرایط جسمی‌ام نمی‌توانم کار کنم.البته دوستان کارهایی را پیشنهاد کردند اما نمی‌توانم بپذیرم.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره چاپ کتابش گفت: بخش‌هایی از خاطراتم در زمان 1320 و ورود متقفین به ایران را به خاطر آوردم که بسیار جالب است. زمان ورود لهستانی‌ها که به تازگی آن‌ها را نوشتم و قرار است به کتاب اضافه شود از جمله این بخش هاست البته. هنوز نام این کتاب قطعی نشده و به محض این که قطعی و کامل شود آن را برای دریافت مجوز به ارشاد ارائه می‌دهم. به عقیده خودم کتاب به لحاظ اجتماعی و تاریخی بسیار خواندنی شده است.

بنابراین گزارش ، کتاب  «سیری در تاریخ تئاتر ایران قبل از اسلام تا سال 1357 شمسی» نوشته این بازیگر در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

«جعبه موسیقی»، «این ترانه عاشقانه نیست»، « آبادان»،  «کفش‌های جیرجیرک‌دار»،‌ «بوی کافور، عطر یاس»، «روز شیطان»، «همسر» و «دو نیمه سیب»، «یتیم‌خانه ایران» از فیلم‌هایی هستند که اسدزاده در آن ایفای نقش کرده است.

داریوش اسدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین