کد خبر: 9187 A

وقتی همسر خانم بازیگر درباره او نظر می‌دهد/ تا جایی که امکان دارد مرا نقد می‌کند

وقتی همسر خانم بازیگر درباره او نظر می‌دهد/ تا جایی که امکان دارد مرا نقد می‌کند

همسر الهام کردا گفت: مصداق این مصراع حضرت حافظ که می‌گوید "ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد" را می‌شود در یک برهه‌هایی از زندگی من و همسرم پیدا کرد.

ایران آرت: سعید چنگیزیان از بازیگران خوش نام عرصه تئاتر و همسر الهام کردا بازیگر تئاتر و سینما درباره زندگی شخصی‌شان گفت: همسرم کامل‌ترین کسی است که می‌توانم در کنارم داشته باشم. الهام کردا نیز همچون من کارش را از هیچ شروع کرد و در تمام مدت شاهد رشدش از صفر تا صد بودم. همسرم در تعاملات اجتماعی و درکش از موقعیت اجتماعی نمونه است. الهام یک آدم صد درصد است و من یک آدم 50 درصد و یا شاید هم کمتر.

او با اشاره به تعاملاتی  که با همسرش در عرصه هنر دارد توضیح داد:  روحیات و خلق و خویم با همسرم فرق می‌کند. ما خیلی به همدیگر کمک می‌کنیم و به همدیگر پیشنهاد می‌دهیم که بیشتر این پیشنهادها از سوی همسرم است. بارها شده که همسرم گفته اگر فلان کار را انجام بدهی به نفعت است. الهام مرا تا جایی که امکان دارد نقد می‌کند اما من کمتر چنین کاری را انجام می‌دهم چون می‌ترسم نقدهایم او را به لحاظ روحی بهم بریزد. به همین خاطر یا سعی می‌کنم به طور غیر مستقیم متوجهش کنم و یا فرصت بدهم تا خودش به چیزی که لازم است برسد چون می‌دانم خیلی خوب از عهده کار خودش بر می‌آید.

چنگیزیان درباره زندگی مشترک و تبعات مثبت آن  تصریح کرد: زمان برای من و همسرم خیلی زود و پربار گذشت. مصداق این مصراع حضرت حافظ که می‌گوید "ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد" را می‌شود در یک برهه‌هایی از زندگی من و همسرم پیدا کرد. انگار ناگهان در یک برهه‌ای از زندگی یک موهبت الهی نصیب من شد تا نگذارد زندگیم هرز برود. الهام توانایی‌اش را داشت و احتمالاً تحت شرایط دیگری هم به موفقیت می‌رسید اما اگر با الهام ازدواج نمی‌کردم، صد درصد به این موفقیت نمی‌رسیدم. بنابراین موفقیت من در تئاتر یک نعمتی بود که ازدواج با الهام کردا برای من آورد. خوشحالم که توانستیم در کمال آرامش و با ذهن‌های باز به همدیگر کمک کنیم و ناملایمتی‌های زندگی را پشت سر بگذاریم تا زندگی برای هر دوی‌مان خوش‌تر و بهتر بگذرد. امیدوارم ستاره زندگی ما همچنان فروزان بماند چون این زندگی ایده‌آل‌‌ام است. دوست دارم زندگی‌ام در یک آرامش خاصی بگذرد. 20 سال پیش هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانم با شغل بازیگری زندگی خودم را بگذارنم و شناخته هم شوم اما این اتفاق در نتیجه همه آن پایداری‌ها و اصرارها افتاد. امروز به یک آرامش خاصی رسیده‌ام و امیدوارم زندگی آرامم در کنار همسرم الهام کردا پایدار بماند.

 

الهام کردا سعید چنگیزیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین