کد خبر: 9116 A

دلایل حذف محمود شهریاری و محمد حسینی از اجرا در تلویزیون / کاظم احمدزاده: من پر پارتنرترین مجری صدا و سیما هستم / محمد حسینی بهترین پارتنرم بود

دلایل حذف محمود شهریاری و محمد حسینی از اجرا در تلویزیون / کاظم احمدزاده: من پر پارتنرترین مجری صدا و سیما هستم / محمد حسینی بهترین پارتنرم بود

کاظم احمدزاده معتقد است همیشه بدون حاشیه کار کرده اما حواشی پارتنرهایش در اجرا دامن‌گیر او نیز شده‌اند.

ایران آرت: کاظم احمدزاده مجری باسابقه در گفت‌وگویی که با مهر داشته تاکید می‌کند که هیچ سیاست و ضابطه‌ای در شیوه برنامه‌سازی در تلویزون وجود ندارد و بسیاری از مجریان و برنامه‌هایی که پیش مخاطبان جواب داده است به راحتی حذف می‌شوند.

احمدزاده درباره حذف او از برنامه «شب‌های رمضان» گفت: غالبا هیچ اتفاقی بر اساس سیاست و تدبیر در تلویزون شکل نمی‌گیرد و همه چیز در لحظه پیش می‌رود. گمان نمی‌کنم که حذف من از این برنامه هدفمند بوده باشد، ولی تحیر من را برانگیخته که می‌بینم هم رسانه هم متولی برنامه که کمیته امداد است تن به این کار داده است. با اینکه من ۲۰ سال عمرم را پای این برنامه گذاشتم، کسی هم نپرسید که چطور شد احمدزاده دیگر نیست. «جشن رمضان» مثل بچه من بود چطور می توانستم از آن بگذرم. کاش شبکه و مسئول کمیته امداد پاسخی برای این موضوع داشته باشند.

احمدزاده که خود را پُر پارتنرترین مجری ایران می‌داند در پاسخ به این موضوع که حواشی پارتنرهایش دامن‌گیر او نیز شده است، گفت: در رابطه با محمد حسینی اینگونه نبود اما در پارتنری با شهریاری این را قبول دارم البته او هنوز هم رفیق من است ولی در آن برهه که قرار شد دیگر نباشد از دست من ناراحت شد. به نظرتان در دوره‌ای که روی آنتن بودیم واقعا باید چکار می‌کردم؟ من تذکراتم را می‌دادم اما این برنامه هر شب روی آنتن می‌رفت و اگر پارتنر تذکرپذیر نباشد یا تعطیلی برنامه خواهیم داشت یا تغییر.

او در ادامه افزود: هیچکس اندازه من در برنامه‌های مختلف پارتنر نداشته است. در آن زمان به نظر می‌رسید کنتراست مجریان اتفاق جالبی است و یک روز من و حسینی را کنار هم گذاشتند که از قضا نتیجه خوبی هم داشت بعد از آن محمود شهریاری، هومن حاجی عبداللهی، شهاب عباسی، ژاله صادقیان، علیرضا خمسه و ... را جایگزین کردند اما جواب نداد. من در اجرا پاسور خوبی هستم اما چون پارتنر خوبی نبود تصمیم گرفتم تک اجرایی را دنبال کنم.اما هنوز هم تمایل دارم با پارتنرهای دیگری برنامه اجرا کنم اما هیچکدام‌شان مثل حسینی نبودند.

احمدزاده تصریح کرد: بر خلاف سایر دوستان شهرت و دیده شدن آنقدری برایم اهمیت ندارد که بخواهم تنها جلوی دوربین بروم اتفاقا به نظرم پارتنر در اجرا اگر درست باشد برنامه را موفق تر می کند و فضای تک بعدی را می شکند. من ۲۳ سال پیش این جریان را شکستم و هزینه‌اش را هم دادم.

 

 

 

کاظم احمدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین