کد خبر: 8836 A

بازگشت عزت‌الله انتظامی به سینما/ آنونس «زادبوم» را که پس از هشت سال رفع توقیف شده تماشا کنید

بازگشت عزت‌الله انتظامی به سینما/ آنونس «زادبوم» را که پس از هشت سال رفع توقیف شده تماشا کنید

فیلم درباره خانواده اى ازهم پاشیده است که هرکدام در گوشه اى از دنیا زندگى مى کنند و وقایعى آن‌ها را دوباره گرد هم مى آورد

ایران‌آرت: اولین تیزر فیلم «زادبوم» که پس از ٨ سال مجوز نمایش گرفته است، رونمایی شد.

 

فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داودی که پیش از این ٨ سال امکان نمایش نداشت از ١٨ مرداد ماه اکران عمومی می‌شود.این فیلم همچنین به تازگی در آستانه اکران عمومی توسط حوزه هنری تحریم شده است.

 آن‌طور که ایلنا نوشته، «زادبوم» در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و از میان ۶ نامزد سیمرغ بلورین این رویداد، سیمرغ بهترین فیلمنامه و سیمرغ بهترین موسیقی متن را دریافت کرد و همچنین در بخش بین الملل جشنواره نیز به عنوان بهترین فیلم پلاک طلایى سیمرغ و سیمرغ نگاه ملى را از آن خود کرد.

 آنونس «زادبوم» رونمایی شد+فیلم

در این فیلم که فیلمبرداری آن در کشور آلمان، امارات و ایران انجام شده است، بازیگرانی چون عزت‌ الله انتظامی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، مهدی سلوکی، احمد کاوری، هوشنگ توکلی، علی مردانه و بازیگران آلمانی اولریکه کارگوس، رناته بیلیب‌ترو و هنده کلاین به ایفای نقش پرداخته‌اند..

داستان «زادبوم» درباره ارتباط شخصیت هاى اصلی فیلم با زادگاه، خانواده، سیاست و هویت گمشده‌شان در شرایط اجتماعی جامعه است. فیلم درباره خانواده اى ازهم پاشیده است که هرکدام در گوشه اى از دنیا زندگى مى کنند و وقایعى آن‌ها را دوباره گرد هم مى آورد.

 

حجم ویدئو: 12.75M | زمان ویدئو: 00:01:39
عزت الله انتظامی بهرام رادان پگاه آهنگرانی فیلم زادبوم ابوالحسن داودی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین