کد خبر: 8636 A

راز کوین اسپیسی و زندگی خصوصی‌اش

راز کوین اسپیسی و زندگی خصوصی‌اش

سال ۱۹۹۸ این شایعه پراکنده شده بود که او همجنس گراست؛ او مدتی بعد این را تکذیب کرد.

ایران‌آرت: ستاره ای که از «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» دهه ۹۰ تا فرانک آندروود در «خانه پوشالی» ۲۰۱۴ تا امروز، همیشه متفاوت بوده است، دیروز ۵۸ ساله شد.

کوین اسپیسی در طی سالیان طولانی بازیگری اش ثابت کرده که همیشه به دنبال نقش هایی متفاوت است تا توانایی های خود را به رخ مخاطب بکشد. او تاکنون نقشی بازی نکرده است که منتقدان بازی او را «بد» توصیف کنند.

اسپیسی تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه اسکار شده است که او را در لیست تاپ ترین بازیگران هالیوود قرار می دهد. او متولد نیوجرسی آمریکاست ولی از سال ۲۰۰۳ در انگلستان اقامت دارد. او در دهه ۸۰ میلادی کار خود را با تئاتر آغاز کرد و خیلی زود به برادوی نیویورک، بزرگترین صحنه تئاتر آمریکا، رسید.

کوین بازیگری فعال در عرصه سیاست نیز هست و تا کنون جمعاً حدود ۵۰هزار دلار به خیریه دموکرات ها اهدا کرده است.

او اجازه نمی دهد درباره زندگی شخصی او تجسس شود و خودش نیز حاضر نیست در این باره صحبت کند، تا جایی که سال ۱۹۹۸ این شایعه پراکنده شده بود که او همجنس گراست. او مدتی بعد این را تکذیب کرد و گفت برایش مهم نیست دیگران چه فکری می کنند: «من سخت اعتماد می کنم. هم برای اینکه به کسی نزدیک شوم، هم برای اینکه درباره زندگی ام صحبت کنم»

او حوالی سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ یک دوست دختر داشت که به چند مراسم اهدای جوایز مختلف برد و پس از آن دیگر از هیچ پارتنری کنار او خبری نبود.

ستاره متفاوت سینمای هالیوود ۵۸ ساله شد

 

کوین اسپیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین