کد خبر: 8534 A

مردم از ریا بدشان می‌آید نه از عکس‌های آزاده نامداری!/تحلیلی درباره مواضع مختلف نسبت به جنجال بی‌حجابی خانم مجری چادری؛ از لیندا کیانی تا دیگران

مردم از ریا بدشان می‌آید نه از عکس‌های آزاده نامداری!/تحلیلی درباره مواضع مختلف نسبت به جنجال بی‌حجابی خانم مجری چادری؛ از لیندا کیانی تا دیگران

تحلیلی ایران‌آرتی بخوانید از جنجالی که سه روز است پس‌لرزه‌هایش شهر را تکان می‌دهد

ایران‌آرت: پس‌لرزه‌های انتشار عکس‌های بی‌حجاب آزاده نامداری، مجری پرسروصدای تلویزیون، همچنان ادامه دارد. پس‌لرزه‌هایی که نه‌تنها با انتشار توضیحات این مجری سرشناس، فروکش نکرد، بلکه بیشتر هم شد.

حالا در این میان، لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در پستی اینستاگرامی، موضعی معمول را اتخاذ کرده و نوشته: «به زندگیه خصوصى دیگران احترام بذاریم... اینقدر با بى انصافى همه ى شیرین زبونیها و لحظات با نشاطى که با اطلاعات پُر و سریع و شیرینى که در گفتار داشت و همه ما کیف میکردیم رو فراموش نکنیم... چه بر سر این مردم اومده که هیچکس به دیگرى رحم نمیکنه و همه فقط به فکر کوبیدنِ هم دیگه افتادن؟ اون آدمى که این فیلمو گرفته رو شاید نشه پیدا کرد که البته خدا خودش حواسش هست ولى همه پیجهایى که این ویدىو رو انتشار میدن رو که میتونم از بین ببریم...».

لیندا کیانی

بدیهی است که موضع این بازیگر، موضع درستی است اما گویا او از یاد برده است که نامداری به عنوان یکی از منادیان حجاب و ترویج فرهنگ اسلامی، نمی‌تواند و نباید چون به خلوت می‌رود آن کار دیگر بکند. این مجری، بارها در ستایش چادر به عنوان حجاب برتر سخن گفته و انتشار عکس‌های بی‌حجاب او در حال باده‌نوشی! نمی‌تواند مورد پذیرش کسانی باشد که سال‌هاست توصیه‌های ریاکارانه او را می‌شنوند. در واقع لیندا کیانی و کسانی با موضع او، این‌جای ماجرا را ندیده‌اند که مردم در شبکه‌های اجتماعی نه از روی کنجکاوی در زندگی شخصی یک سلبریتی، بلکه این بار از مواجه‌شدن با این سطح از ریا، ناخرسندند.

از جمله این عکس صفحه اول و گفت وگو با یک روزنامه اصولگرا که این روزها دست به دست می چرخد و مردم آن را به عنوان سندی برای ریاکاری به اشتراک می گذارند.

آزاده نامداری

 

 

 

حجاب آزاده نامداری لیندا کیانی چادر بی‌حجابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین