کد خبر: 8336 A

نکته‌هایی از زندگی ستاره‌های هالیوودی؛ آنچه ما فکر می‌کنیم و آنچه واقعا هست

نکته‌هایی از زندگی ستاره‌های هالیوودی؛ آنچه ما فکر می‌کنیم و آنچه واقعا هست

علیرغم نظرات منفی شما در مورد شغل و اندامم من از آنچه هستم راضی ام و خودم را تغییر نمی دهم.

ایران آرتشاید فکر کنید که ستاره ها به دلیل داشتن شهرت و ثروت، همیشه زندگی آرام و بی دردسری دارند اما واقعیت چیز دیگری است. شهرت و ثروت لزوما خوشبختی نمی آورد.

 

 

در این مطلب باورهای اشتباهی را که مردم در مورد ستاره ها دارند، برایتان آورده ایم که احتمالا شما هم از شنیدن آنها متعجب خواهید شد.
 
پول حلال تمام مشکلات است

اگر چه پول ستاره ها از پارو بالا می رود اما این بدین معنی نیست که آنها هیچ مشکلی در زندگی ندارند، به بیان دیگر پول حلال تمام مشکلات نیست. تا به حال به پسر مایکل داگلاس دقت کرده اید. اگر برای مایکل داگلاس این احتمال وجود داشت که با پول مشکل پسرش را حل کند، حتما این کار را می کرد اما اعتیاد او به مواد مخدر دردی است که با پول درمان نمی شود. اتفاقا برعکس، اگر پول را در راه درستی خرج نکنیم، نه تنها خوشبخت مان نمی کند بلکه بر بدبختی مان نیز می افزاید.
 
 
آنها همیشه در ترس خیانت، دست و پا می زنند

ساندرا بولاک در سال 2010 در صنعت سینما به اوج خود رسید. او برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن بخاطر بازی در فیلم نقطه کور در سال ۲۰۰۹ شد. او همچنین با ۱۰ میلیون دلار دستمزد بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن هالیوود داراست. اگر چه او در زندگی شخصی خود کاملا موفق است اما در زندگی مشترک چطور؟ او با جسی جی ازدواج کرد و صاحب فرزند شد.
 
همه چیز خوب و ایده آل بود تا زمانی که فهمید همسرش به او خیانت می کند. جسی جی نیز همه چیز را پذیرفت و از او طلاق گرفت. اگر چه او در زندگی حرفه ای خود در اوج بود اما در زندگی عاطفی اش مورد خیانت و بی احترامی قرار گرفت.
 
 
آنها از بی احترامی مردم ناراحت نمی شوند

سوپر مدل مشهور، جی جی حدید، پستی را در صفحه اینستاگرام خود خطاب به یکی از افرادی که به او بی احترام  کرد، گذاشت. او نوشت: «علیرغم نظرات منفی شما در مورد شغل و اندامم به عنوان یک مانکن مد و فشن، من از آنچه هستم راضی ام و خودم را تغییر نمی دهم.» مطمئنا نظر آن شخص آنقدر بر جی جی حدید تاثیر گذاشته که از خود عکس العمل نشان داده است. 
 
 سلنا گومز نیز اعتراف می کند که حرف های مردم، از زمانی که او رابطه خود را با جاستین بیبر آغاز کرد، او را به شدت رنجاند.

بنابراین ستاره ها سنگ دل نیستند، بلکه آن نیز مانند ما انسان اند و از فحش ها و زخم زبان های دیگران آزرده خاطر می شوند.
 
 
آنها بهترین آرایشگران را 24 ساعته در اختیار دارند

این موضوع تا حدودی درست است. ستاره هایی چون لیدی گاگا، ریحانا و لیندزی لوهان.. هر روز مدل موهایشان را تغییر می دهند و فردا از آن پشیمان می شوند و طور دیگری موهایشان را می زنند. آنها هر زمان که بخواهند آرایشگرشان را صدا می زنند و از او می خواهند که مدل موهایشان را تغییر دهد یا که اکستنشن برایشان بگذارند اما گاهی هم پیش می آید که ستاره ها از آرایشگر و به تبع مدل موی خود راضی نیستند.
 
از این میان به چهره هایی چون جنیفر آنیستون و ناتالی پورتمن... می توان اشاره کرد. در این شرایط آنها مجبور بودند که مدتی صبر کنند تا موهایشان به حالت طبیعی خود باز گردد.
 
 
آنها بدون آرایش در مکان های عمومی حاضر نمی شوند

همه ستاره ها مثل کیم کارداشیان نیستند که هر لحظه و همه جا با آرایش حاضر شوند. در واقع او یک استثناست که به خاطر وجود خبرنگاران، هیچوقت بدون آرایش از خانه بیرون نمی آید. اما ستاره هایی چون هیلاری داف، دمی لواتو، کیت هادسون و ان هتوی برای خرید یا خوردن غذا در بیرون از خانه بدون آرایش حاضر می شوند. در حقیقت، ستاره ها هم مانند ما گاهی حوصله یا حتی وقت کافی ندارند تا ساعت ها وقت شان را در مقابل آینه بگذرانند و ترجیح می دهند که بدون آرایش در مکان های عمومی دیده شوند.
 
 
 آنها عاشق شهرت هستند

آیا زمانی را که برتنی اسپیرز موهایش را از ته تراشید، به یاد دارید؟ یا زمانی که ستاره ها با خبرنگاران درگیر می شوند یا حتی وقتی که طرفداران آنها برایشان دردسر درست می کنند. اگر چه ستاره ها برای رسیدن به شهرت دست به هر کاری می زند اما گاهی همین شهرت گریبان آنها را می گیرد. بنابراین شهرت همیشه شیرین نیست. چهره های مشهور هم گاهی آرزو می کنند که برای چند ساعت ناشناخته ترین آدم جهان باشند.
 
 
 آنها عاشق میهمانی هستند

اگرچه در خبرهای مختلف می بینیم که ستاره ها همیشه در میهمانی به سر می برند اما این بدین معنی نیست که همه ستاره ها عاشق خوشگذرانی و میهمانی اند. برخی از آنها هستند که از رفتن به میهمانی های شبانه به طور مدام بیزارند. جسیکا آلبا، آنا کندریک یا ویکتوریا بکهام از جمله سلبریتی هایی هستند که به ندرت در میهمانی ها و مراسم مختلف دیده می شوند.

 

ریحانا لیدی گاگا بریتنی اسپیرز سلنا گومز کیم کارداشیان جی جی حدید جسیکا آلبا ساندرا بولاک ویکتوریا بکهام مایکل داگلاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین