کد خبر: 8143 A

حمله بهنوش بختیاری به روزنامه اصلاح‌طلب در جشن رسانه اصولگرا/فارس همیشه حامی من بوده است!/با تتلو آشتی کرده‌ام

حمله بهنوش بختیاری به روزنامه اصلاح‌طلب در جشن رسانه اصولگرا/فارس همیشه حامی من بوده است!/با تتلو آشتی کرده‌ام

در عمرم چنین جایی حضور نداشتم و به این شکل از من تقدیر نشده بود.

ایران‌آرت: امروز چنان‌چه پیشتر نیز در ایران‌آرت درباره حضور امیر تتلو در جشن یکسالگی فارس‌پلاس گفتیم، بهنوش بختیاری نیز در این جشن حاضر بوده است.

بهنوش بختیاری در این مراسم گفت: ما از آزادی بیان حرف می‌زنیم ولی خدا نیاورد روزی که حرفی بزنیم به مذاق کسی خوش نیاید. مراسم یکسالگی فارس پلاس بعد از ظهر امروز -شنبه 25 تیرماه- با حضور چهره های مختلف سیاسی، هنری و اجتماعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم بهنوش بختیاری در سخنانی گفت: در عمرم چنین جایی حضور نداشتم و به این شکل از من تقدیر نشده بود. خیلی ممنون و تشکر می‌کنم از فارس پلاس و حمایت‌هایی که به صورت مجازی داشتید. گاهی به خدا می‌گفتم که می‌بینی من چه می‌کشم و همه اینها به خاطر نیت من بوده است.
وی افزود: من به خاطر مصاحبه ای که داشتم مورد هجمه بسیاری قرار گرفتم ولی شما از من دفاع کردید. ما از آزادی بیان حرف می‌زنیم ولی خدا نیاورد روزی که حرفی بزنیم به مذاق کسی خوش نیاید. همیشه دلم می‌خواهد که پشتیبان کشورم باشم. وطنم را خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که این اتفاق در مهمترین روز زندگی ام یعنی در دهمین سالگرد ازدواجم رقم می‌خورد.
وی عنوان داشت: من با تتلو خیلی وقت است که آشتی کرده‌ام و خوشحالم که او هم فردی است که عقایدش را بیان می کند. سال گذشته روزنامه آفتاب یزد توهین های وحشتناکی به من کرد اما من نتوانستم جواب توهین‌هایشان را بدهم در این میان از خبرگزاری فارس تشکر می کنم که در این زمینه حمایت کرد آن هم در حالی که هیچ‌کدام از هنرمندان از من دفاع نکردند.حضور امروز من در اینجا به منزله این است که بگویم ما اهل یک خانواده هستیم.

 

 

بهنوش بختیاری خبرگزاری فارس فارس پلاس روزنامه آفتاب یزد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین