کد خبر: 8138 A

ماجرای حضور تتلو در خندوانه و بی‌میلی شهاب حسینی به این برنامه

ماجرای حضور تتلو در خندوانه و بی‌میلی شهاب حسینی به این برنامه

رامبد توضیح داد که چند بار از مدیری دعوت کرده اما نیامده و جالب اینجاست که او هیچ وقت از رامبد برای حضور در دورهمی دعوت نکرده.

ایران‌آرت: رامبد جوان روز گذشته به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. او در این گفت و گو به درخواست مخاطبان برای دعوت از یک سری از مهمان ها از هدیه تهرانی گرفته تا ترانه علیدوستی و از همه مهمتر سحر دولتشاهی پاسخ مثبت داد.

رامبد جوان ساعت ۱۵:۳۰ دیروز به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. این گپ لایو اینستاگرامی هیچ سوژه خاصی نداشت و فقط قرار بود رامبد به سوالات و نظراتی که مخاطبان برایش می فرستند بلافاصله جواب دهد. با وجود اینکه تمام سوال و جواب ها درباره برنامه «خندوانه» بود و خود جوان هم در پشت صحنه این برنامه با مردم گپ می زد، این لایو در صفحه اینستاگرام خندوانه قابل دریافت نبود و فقط آنهایی که رامبد جوان را در فهرست فالوئرهایشان داشتند می توانستند از وجود این گفت و گو مطلع شوند.

این گپ و گفت زنده، با ۱۴ هزار بیننده شروع شد و بعد از ۴۰ دقیقه با ۲۱ هزار بیننده به پایان رسید. رامبد جوان سعی کرد به تمام سوالات مهمی که مطرح می شود جواب دهد حتی سوالاتی که هیچ کس فکرش را نمی کرد آنها را مطرح کند چه برسد به اینکه برایشان پاسخی داشته باشد. این سوال و جواب ها را مرور می کنیم.

سوپراستارها مهمان خندوانه

درخواست ها برای دعوت از مهمان های ستاره در خندوانه زیاد بود. اسم یکی سری از افراد هم این میان رد و بدل شد که بعید به نظر می رسید روزگاری حتی سر از تلویزیونی دربیاورند چه برسد به اینکه به خندوانه بیایند. مثلا هدیه تهرانی هیچ وقت تا به حال پایش به تلویزیون نرسیده اما رامبد جوان در پاسه به درخواست مخاطبان گفت هدیه تهرانی را باشه می آورم. او درباره محمدرضا گلزار و ترانه علیدوستی هم همین پاسخ را دارد. البته گلزار پیش از این دو بار به تلویزیون آمده اما علیدوستی هم مثل تهرانی هیچگاه در یک برنامه تلویزیونی حاضر نشده است.

همسر سابق رامبد جوان به «خندوانه» می آید!

بی میلی شهاب حسینی به خندوانه

رامبد در پاسخ به این درخواست که شهاب حسینی را به خندوانه بیاورید گفت که شهاب حسینی به تلویزیون نمی آید. این در حالی است که همین یلدای گذشته عادل فردوسی پور با او برای برنامه ۹۰ گفت و گو کرد. آنطور که شنیده می شود شهاب حسینی با تلویزیونی مشکلی ندارد اما علاقه ای به حضور در برنامه خندوانه ندارد و حال و هوای آن را چندان منطبق با حال و هوای خودش نمی بیند.

شاید مدیری بیاید

در پاسخ به علاقه مخاطبان به حضور مهران مدیری در خندوانه، رامبد جوان گفت که چشم ان شاءالله می آید. رامبد هفته گذشته در مصاحبه اش با هفت صبح توضیح داد که چند بار از مدیری دعوت کرده اما نیامده و جالب اینجاست که او هیچ وقت از رامبد برای حضور در دورهمی دعوت نکرده. به هر حال با توجه به اینکه فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری از هفته آینده روی پرده می رود، این احتمال وجوددارد که برای صحبت راجع به فیلم هم که شده تصمیم بگیرد.

مورد عجیب بهرام رادان

رامبد درباره درخواست مخاطبان به حضور بهرام رادان هم گفت که چشم ان شاءالله او را هم می آورد. این درحالی است که بهرام رادان در فصل دوم خندوانه به برنامه آمده و حتی برنامه با حضور او هم ضبط شد اما بنا به دلایلی که احتمالا به ممنوع التصویر بودن آن زمان رادان بر می گردد این برنامه هیچ وقت روی آنتن نرفت.

و بالاخره… سحر دولتشاهی

از زمانی که برنامه خندوانه روی آنتن رفت، بخش مهمی از کامنت های اینستاگرام این برنامه به درخواست از رامبد جوان برای دعوت از سحر دولتشاهی بر می گشت. رامبد هیچ وقت راجع به این درخواست ها پاسخی نداد اما این بار مسئله فرق می کرد. از زمانی که گپ و گفت لایو رامبد و مخاطبان شروع شد، هر چند وقت یک بار اسمی از سحر دولتشاهی به میان می آمد تا اینکه جوان بدون حساسیت خاصی، خیلی جدی کامنتی که در این باره نوشته شده بود را خواند و گفت: «نوشته اند خانم دولتشاهی رو دعوت کنید؟ باشه چشم.»

آنهایی که با تلویزیون قهرند

رامبد جوان در پاسخ به بعضی از درخواست ها اعلام کرد که یک سری افراد کلا با تلویزیون مشکل دارند و برای همین هم هیچ وقت به برنامه نمی آیند. مثلا گفت رضا عطاران خیلی سال است که دیگر به تلویزیون نمی آید. یا درباره همایون شجریان گفت که بارها از او خواسته تا به برنامه بیاید اما به تلویزیون نمی آید. نوید محمدزاده هم با تلویزیون مشکل دارد و نمی آید. درباره محسن یگانه گفت که فکر می کند امکان حضور در تلویزیون را نداشته باشد.

جواهریان در قسمت آخر خندوانه

درباره دعوت از نگار جواهریان به برنامه هم جوان توضیح داد که احتمال خیلی زیاد در قسمت آخر خندوانه از او می خواهد که مهمان برنامه باشد. البته در یکی از سوال ها این مسئله مطرح شد که قرار بوده مسعود فروتن با جواهریان مصاحبه کند و رامبد هم جواب داد که بله در قسمت آخر خندوانه. اگر نگار بیاید این اتفاق هم خواهدافتاد.

پیچاندن سعید معروف و نیامده هاشم پور

رامبد درباره اینکه سعید معروف او با پیچانده و به برنامه نیامده هم توضیح مفصلی داد و گفت: «سعید معروف را سه بار دعوت کردیم. یک بار هم قول صد در صد داد می آید اما نیامد. خیلی هم من را عصبانی کرد چون همه توی استودیو نشسته بودند منتظر ضبط برنامه اما از او خبری نشد.»

درباره جمشید هاشم پور هم گفت که قول داده بود به برنامه بیاید اما درست شب قبلش افتاده و دستش شکسته و بعد هم هیچ وقت جور نشده که مجددا دعوتش کنند.

جناب خان چی شد؟

سوال درباره جناب خان هم زیاد بود تا اینکه بالاخره رامبد جوان گفت: «جناب خان یک عروسک بود که به برنامه دیگری تعلق داشت و جزو املاک آن برنامه بود. یک مدت پیش ما مهمان شد و بعد سعید سالارزهی خواست که خودش با جناب خان کار کند. البته ماجرا دوستانه جلو نرفت ولی ما هنوز دوستیم و با هم رفاقت می کنیم و ان شاءالله جور می شود.»

ماجرای تتلو

چند نفر هم درخواست کردند که امیر تتلو را به خندوانه بیاورد که رامبد جوان پاسخ جالبی به آنها داد: «میشه نیاریم؟» تتلو فقط یک بار مهمان دید در شب رضا رشیدپور شده بود اما هیچ وقت اجازه حضور در تلویزیون را نداشت. حالا بعد از حواشی سر ماجرای انتخابات و اظهارنظرهای عجیب جدیدی بعید نبود که رامبد چنین واکنشی نشان دهد.

کالای ایرانی ندارم

یکی از سوال ها این بود که رامبد جوان خودش هم از اسنوا استفاده می کند؟ که گفت من هیچ کدام از وسایل خانه ام ایرانی نیست. حتی خودکار ایرانی هم نمی خرم اما وظیفه ام این است که اگر چیزی کیفیت مطلوبی دارد تبلیغ کنم ولی الان همه لباس هایی که می پوشم دوخت ایران است.

 

شهاب حسینی رامبد جوان برنامه خندوانه امیر تتلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین