کد خبر: 8100 A

آخرین اخبار از سریالی که «بازی تاج و تخت» را پشت سر گذاشت

آخرین اخبار از سریالی که «بازی تاج و تخت» را پشت سر گذاشت

جاناتان نولان طی صحبت هایی در مورد فصل دوم مجموعه تلویزیونی Westworld، از ایده های بلندپروازانه تر آن نسبت به فصل اول سخن گفت.

ایران‌آرت: سریال Westworld (دنیای غرب) از بهترین و متفاوت ترین مجموعه های تلویزیونی شبکه  HBO در سال گذشته بود و بینندگان فصل اول آن بی صبرانه منتظر ساخته شدن و روی آنتن رفتن فصل جدید هستند. هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که فصل دوم مجموعه ی تلویزیونی Westworld برای چه تاریخی برنامه ریزی شده است؛ ولی با این حال، اطلاعات اندکی در مورد کلیت فصل جدید به دست آمده است. جاناتان نولان، سازنده و نویسنده ی این مجموعه ی تلویزیونی، در مصاحبه ای با سایت ورایتی (Variety)، فصل جدید Westworld را بلندپروازانه تر و جاه طلبانه تر دانست و گفت که این فصل لحظات درام بیش تری را هم در خود گنجانده است:

از همان اول می دانستیم آن چیزی که از این مجموعه ی تلویزیونی می خواهیم بسیار جاه طلبانه و بلندپروازانه است و این یعنی بودجه ی مراحل تولید نیز باید به همان میزان افزایش یابد. تیم بسیار فوق العاده و بااستعدادی از نویسندگان، کارگردان ها و دیگر اعضای سازنده را در فصل اول در کنار خود داشتیم که به زودی برای ساخت فصل جدید بار دیگر به ما ملحق می شوند و فکر می کنم و البته بسیار امیدوارم که فصل دوم بسیار بلندپروازانه تر و جاه طلبانه تر از فصل اول باشد.

در فصل دوم مجموعه ی وست ورلد، به اینکه واقعاً چه اتفاقی در این دنیای به تصویر کشیده شده در حال رخ دادن است و نیز دیگر سؤالات به جای مانده از فصل اول، پاسخ داده خواهد شد. فصل اول این مجموعه ی تلویزیونی نکات مبهم زیادی را برای بینندگان به وجود آورد و ذهن آنان را درگیر سؤالات متعددی ساخت. مطمئناً باز کردن این گره ها از اولویت های فصل دوم خواهد بود و دانستن این موضوع بینندگان را برای دیدن فصل جدید مشتاق تر خواهد ساخت.

خواندن ادامه ی مطلب بخش هایی از فصل اول مجموعه ی تلویزیونی Westworld را اسپویل می کند!
در ادامه ی این مصاحبه، جاناتان نولان تأیید کرد که شخصیت آنتونی هاپکینز، یعنی فورد، مرده است. اگرچه فورد مرده است، ولی در فصل دوم نگاهی به داستان گذشته  ی این پارک خواهیم داشت و از این رو آنتونی هاپکینز در صحنه های که داستان فلش بک می زند، حضور خواهد داشت:

فکر می کنم اکنون فرصتی دست داده است که کندوکاو بیش تری در تاریخچه ی این پارک و چگونه به وجود آمدنش داشته باشیم و کمی هم داستان را از این منظر به تصویر بکشیم. حضور شخصیت فورد سبب می شود اکثر رخنه های داستانی در مورد تاریخچه ی ابتدایی این مکان برطرف شود.

فصل اول سریال Westworld با عبور از مجموعه ی تلویزیونی محبوب Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، با چیزی نزدیک به ۱۲ میلیون بیننده، تبدیل به پربیننده ترین فصل نخستین یک مجموعه ی تلویزیونی در بین ساخته های شبکه ی HBO شد.

داستان فصل اول Westworld در یک پارک وسترن خیالی اتفاق می افتاد و ساکنان آن را انسان هایی مصنوعی به نام «میزبان» تشکیل می دادند. از طرف دیگر، افراد دنیای واقعی می توانستند با پرداخت مبالغ گزاف وارد این پارک شوند و هر آن طور که بخواهند زمان خود را در آنجا بگذرانند و بدون ترس از عواقب کار خود، هر کاری را که مطابق میلشان بود انجام دهند؛ ولی خب شرایط مطمئناً همیشه به همین منوال نخواهد بود!

مجموعه ی تلویزیونی وسترن، هیجان انگیز و علمی-تخیلی Westworld توسط جاناتان نولان و لیزای روی ساخته شده است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جری وینتراب و لیزا جوی به عنوان مدیر تولید، کارگردان قسمت آزمایشی این کار هم بود. ایوان ریچل وود، جفری رایت، اد هریس، آنتونی هاپکینز، جیمز مارسدن و بن بارنز از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول این مجموعه ی تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و انتظار می رود از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه ی HBO به روی آنتن برود.

 

آنتونی هاپکینز سریال Westworld سریال دنیای غرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین