کد خبر: 8038 A

همبازی دنیرو و آل‌پاچینو در فیلم اسکورسیزی کیست؟

همبازی دنیرو و آل‌پاچینو در فیلم اسکورسیزی کیست؟

«دنیرو» در این فیلم در نقش یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» بازی می‌کند که گفته می‌شود بیش از ۲۵ قتل را انجام داده است

ایران‌آرت: «ری رومانو» همبازی «دنیرو» و «پاچینو» در فیلم جدید «مرد ایرلندی»، پروژه جدید سینمایی «مارتین اسکورسیزی» می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «ری رومانو» بازیگر ۵۹ ساله آمریکایی که این روزها فیلم تحسین‌شده «بیمار بزرگ» از او در سینماها در حال اکران است، در فیلم جدید «مرد ایرلندی» در کنار بازیگران نامداری چون «آل پاچینو»، «رابرت دنیرو» و «جو پچی» مقابل دوربین «مارتین اسکورسیزی» می‌رود.

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده دارد.

«دنیرو» در این فیلم در نقش یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» بازی می‌کند که گفته می‌شود بیش از ۲۵ قتل را انجام داده است که مهمترین آن قتل «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگری آمریکا با بازی «آل پاچینو» است.

در این فیلم که با اقتباس از رمان «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود، «ری رومانو» نیز در نقش «بیل بوفالینو» وکیل «جیمی هوفا» با وابستگی به باندهای تبهکاری بازی می‌کند.

«مردی ایرلندی» که با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته خواهد شد به مراحل گوناگون زندگی شخصیت‌های داستان می‌پردازد و قرار است فیلمبرداری آن از ماه اوت آغاز شود.

«مرد ایرلندی» پروژه سینمایی اسکورسیزی پس از فیلم «سکوت» است که از تاریخ ۲۰ ژانویه امسال به صورت گسترده توسط کمپانی «پارامونت» اکران شد اما با بودجه ۴۰ میلیون دلاری به فروش ناامیدکننده‌ ۱۶ میلیون دلاری دست یافت.

 

 

آل پاچینو مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو ری رومانو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین