کد خبر: 7788 A

ناصر ملک مطیعی: جای نصیریان خالی است

ناصر ملک مطیعی: جای نصیریان خالی است

این‌ها آرزوهای مردم است که روزگاری این چنین ساده زندگی می کردند و امروز همه ما با مشکلاتی روبرو هستیم

ایران آرت: ناصر ملک مطیعی درباره شهرزاد گفت: من معتقدم هر فیلم و سریالی که مورد استقبال مردم قرار گیرد عیب و نقص آن از بین می رود. مردم ما «شهرزاد» را دوست دارند چون زندگی خودشان است و اتفاقات آن مربوط به زندگی روزمره شان است و به خاطر سادگی و بی آلایشی که قصه اش دارد با آن همراه شدند.

وی ادامه داد:  حسن فتحی کارگردان باتجربه‌ای است که از تجربیاتش در آثارش به خوبی استفاده می کند و با توجه به اشرافی که دارد همه عوامل خوب را در آثارش سهیم می کند.در این سریال به برخی وقایع تاریخی نیز اشاره شده  که همه این وقایع ممکن است دلچسب نباشد اما طرز بیان بسیار مهم است که فتحی به خوبی از عهده آن برآمده است زیرا این وقایع را با صداقت و واضح بیان کرده است.

ملک مطیعی یادآور شد: موضوعاتی که این کارگردان در آثارش به آنها می پردازد آرزوهای مردم است که روزگاری این چنین ساده زندگی می کردند و امروز همه ما با مشکلاتی روبرو هستیم به همین دلیل هم بر دل آنها به خوبی نشسته است.طبیعی است که مخاطب دوست دارد قهرمان خود را بر روی پرده سینما و تلویزیون ببیند که در این سریال قهرمان ها هم به خوبی پرورانده شده اند.قطعا فصل دوم شهرزاد هم با استقبال خوبی همراه می شود زیرا بازیگران و عوامل خوبی در آن حضور دارند و جای علی نصیریان (بزرگ آقا) در فصل دوم خالی است.

 

ناصر ملک مطیعی سریال شهرزاد حسن فتحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین