کد خبر: 7604 A

کوزکو خنداننده‌شو را بیشتر بشناسیم

کوزکو خنداننده‌شو را بیشتر بشناسیم

در اولین ویدئوها اصلا کاراکتر من یک پیرزن قمی نبود، کم کم این کاراکتر شکل گرفت و کامل شد و داخل یک قالب خاص رفت.

ایران آرت: نام سیده زینب موسوی، یکی از شرکت کنندگان بخش خنداننده شوی برنامه خندوانه، پس از چند شوخی جنسی اش، از جمله با خانواده و فامیل یکی از بازیگران فوتبال، بر سر زبان ها افتاد. اما او قبل از برنامه خندوانه هم برای کاربران شبکه‌های اجتماعی شناخته شده بود، خلاصه‌ای از پیشینه او را با هم می‌خوانیم:

هر آنچه درباره «امپراطور کوزکو» باید بدانید + عکس

سال پیش شهرت موسوی (که آن زمان کسی نام و چهره اش را نمی دانست و حتی برخی گمان می کردند مرد است!) عمومی شد. او در قالب یک پیرزن قمی رفته که چادری بر سر دارد و چهره اش زیر آن پنهان است و با اتفاقات روز شوخی می کند. شخصیت های ثابتی از جمله همسرش در استندآپ ها حضور دارند و روی برخی اجراهایش نقد و کنایه به اتفاقات دور و بر است. او آذر ماه سال پیش با روزنامه فناوران اطلاعات گفتگویی انجام داد و تعریف کرد علاقه فراوانی به انیمیشن «زندگی تازه امپراطور» و شخصیت امپراطور کوزکو که بددهن، حسود و خودخواه است دارد.

موسوی نام و برخی خصلت های این شخصیت را عاریت گرفته و ایرانیزه شان کرده است. در دانشگاه یک کلیپ طنز ضبط کرده بوده و بخشی از آن را در فضای مجازی منتشر می کند و همین باعث کشف استعداد او از سوی صاحب یکی از کانال های پرمخاطب می شود و مسیرش تغییر می کند: «در اولین ویدئوها اصلا کاراکتر من یک پیرزن قمی نبود، کم کم این کاراکتر شکل گرفت و کامل شد و داخل یک قالب خاص رفت. در واقع می توان گفت کوزکو ترکیب چندین شخصیت است، نه یک شخص خاص. در راستای تکمیل کردن کاراکتر، شخصیت های جدید مثل جواد و سکینه و دیگران هم کم کم اضافه شدند و ممکن است این خانواده بزرگ تر هم بشود.»

کانال او الان بیش از ۱۰۰ هزار عضو دارد و آن طور که می گوید ده ها نفر هر روز برایش پیام می فرستند.

 

برنامه خندوانه خنداننده شو برنامه خندوانه زینب موسوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین