کد خبر: 7576 A

آقای مجری از سرقت دفتر کارش به ایران‌آرت خبر داد/بارها تهدید شده‌ام

آقای مجری از سرقت دفتر کارش به ایران‌آرت خبر داد/بارها تهدید شده‌ام

محمود شهریاری، مجری و تهیه‌کننده صدا و سیما از سرقت گاو صندوق دفتر کارش خبر داد.

ایران آرت: محمود شهریاری، مجری و تهیه‌کننده صدا و سیما از سرقت گاو صندوق دفتر کارش به ایران آرت خبر داد. به گفته او ساعت 23 نیمه‌شب گذشته، با تماس یکی از همسایگان متوجه می‌شود که در دفتر کارش دزدی شده است.

شهریاری به ایران آرت می‌گوید: «نیمه شب گذشته یکی از همسایگان در تماسی تلفنی خبر داد که با پیگیری سر و صدایی که از واحد ما در ساختمان شنیده، پژوی دویست و ششی را دیده که گاوصندوق دفتر را داخل ماشین جای داده و فرار می‌کند. با مراجعه به دفتر متوجه شدم که در واحد، بی هیچ تخریب و آسیبی باز شده و تنها گاو صندوق سرقت شده است. با بررسی‌های اداره آگاهی نیز تاکنون هیچ اثر انگشتی از سارقان پیدا نشده است.» او به حرفه‌ای بودن این سارقان اشاره می‌کند و می‌گوید که مدارک دفتر کار، اسناد و مقداری طلا و ... در این گاو صندوق بوده که در اداره آگاهی منطقه فهرست شده است. محمود شهریاری، از آن‌جا که اجراهایش گاه به مذاق برخی خوش نمی‌آید، در عین حال به شخصی مظنون نیست. او درباره تهدیدهایی که در فضای مجازی در رابطه با او رخ می‌دهد می‌گوید: «بارها در فضای مجازی و اظهار نظرهای رسمی تهدید شده‌ام، اما هنوز به کسی مظنون و مشکوک نیستم.»

بنا بر این گزارش، محمود شهریاری از مجریان و تهیه‌کنندگان بازنشسته صداوسیماست و مدتی است حضور او در این رسانه کمرنگ شده است.

 

محمود شهریاری شهریاری دزدی از محمود شهریاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین