کد خبر: 7386 A

کمدی عاشقانه جنیفر لوپز برای کمپانی زن‌محور!

کمدی عاشقانه جنیفر لوپز برای کمپانی زن‌محور!

این پروژه و فیلمنامه اش جذابیت های زیادی برایم داشته. افراد تلاش می کنند زنان را از سن خاصی به بعد منفعل جلوه بدهند...

ایران‌آرت: جنیفر لوپز ستاره موسیقی پاپ قصد دارد به عنوان تهیه کننده و ستاره یک کمدی عاشقانه به کارگردانی پیتر سگال مقابل دوربین برود. این پروژه سینمایی به عنوان بخشی از برنامه بلند مدت کمپانی «اس تی ایکس فیلمز» اعلام شده که قرار است بخشی از محصولاتش را با تمرکز روی فیلم های زن-محور تهیه و تولید کند. خط داستانی این فیلم روایتگر ماجرای زن کارمندی است که زندگی و سبک زندگی جدید از نو برای خودش تعریف می کند و در ادامه با اتفاقات غیرمنتظره ای روبه رو می شود.

به گزارش «هافینگتن پست»، ستاره ۴۷ ساله موسیقی پاپ که پیش از این هم تجربه بازی در بعضی از موفق ترین کمدی های سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ را در کارنامه دارد، این بار در جدیدترین فیلم پیتر سگال مقابل دوربین خواهد رفت.

این فیلمساز باسابقه ژانر کمدی در گذشته، فیلم های موفقی همچون «۵۰ قرار اول»، «مدیریت خشم» و «هموطنان امریکایی من» را کارگردانی کرده است، سگال این بار کمدی عاشقانه «Second Act» را با محوریت یک شخصیت زن مقابل دوربین می برد. او سال گذشته سریال تحسین شده «بی شرم» را روی آنتن تلویزیون داشت.

همچنین طبق اعلام «اس تی ایکس فیلمز»، این پروژه به تهیه کنندگی لوپز با حال و هوایی مشابه کمدی عاشقانه «دختر شاغل» و یا «خدمتکار در منهتن» ساخته خواهد شد. اولی با بازی هریسون فورد و سیگورنی ویور در سال ۱۹۸۸ روی پرده رفت و دومی هم با بازی لوپز و رالف فاینز در سال ۲۰۰۲ اکران شد که هر دو از جمله تولیدات موفق زمان شان در گیشه به شمار می روند.

لوپز درباره حضورش در این پروژه می گوید: «این پروژه و فیلمنامه اش جذابیت های زیادی برایم داشته. افراد تلاش می کنند زنان را از سن خاصی به بعد منفعل جلوه بدهند. داستان این فیلم به زنان این قدرت را می دهد که برای دستیابی به رویاهای شان بیش تر تلاش کنند و هیچ حد و مرزی نشناسند.» این ستاره ۴۷ ساله سال گذشته در نقش اول سریال پلیسی «سایه های آبی» ظاهر شد که بازی اش در نقش یک افسر پلیس فاسد و مادر مجرد دختری ۱۶ ساله توجه منتقدان را به خود جلب کرد.

استودیوی «اس تی ایکس» همزمان با اعلام تولید این پروژه، از اکران شش محصول جدید خود در آینده ای نزدیک خبر داده است. هر شش فیلم شامل «والرین و شهر هزار سیاره» – به کارگردانی لوک بسون – ، «بازی مالی»، «گرینگو»، «کریسمس مامان های بد» و «قتل های دوران خوشی» با محوریت شخصیت های زن مقابل دوربین رفته اند.

 

 

جنیفر لوپز پیتر سگال کمپانی اس تی ایکس فیلمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین