کد خبر: 71702 A

بازیگر معروف به زوال عقل مبتلا شد/ خانم بازیگر فیلم‌هایش را به یاد نمی‌آورد

بازیگر معروف به زوال عقل مبتلا شد/ خانم بازیگر فیلم‌هایش را به یاد نمی‌آورد

او برنده گلدن گلوب «ستاره سال» شد و در سال ۱۹۶۴ با درام روانشناسانه «مارنی» (Marnie) همکاری با هیچکاک داشت و در کنار «شان کانری» دیده شد.

ایران آرت: تیپی هدرن ستاره ۹۴ هالیوود پس از ابتلا به زوال عقل نمی‌تواند فیلم‌های خودش را به یاد بیاورد. هدرن که با شاهکار «پرندگان» (The Birds) آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۶۳ به شهرت رسید، پیش از بازیگری یک مدل بود.

او برنده گلدن گلوب «ستاره سال» شد و در سال ۱۹۶۴ با درام روانشناسانه «مارنی» (Marnie) همکاری با هیچکاک داشت و در کنار «شان کانری» دیده شد. این بازیگر کهنه‌کار مادر «ملانی گریفیث» و مادربزرگ «داکوتا جانسون» بازیگر «مادام وب» (Madame Web) است.

به نوشته 30نما، دیلی میل گزارش می‌دهد که «گوستاوو اگوسکیزا» ژورنالیست اسپانیایی ابتلای بازیگر به زوال عقل را تأیید کرده است. اگوسکیزا از نمایندگان بازیگر درخواست مصاحبه می‌کند اما به او پاسخ داده می‌شود که هدرن «به دلایل مزاجی» نمی‌تواند مصاحبه کند. این نشریه می‌نویسد:‌ «او به زوال عقل مبتلاست و به هیچ وجه نمی‌تواند دوران بازیگری خود را به یاد بیاورد. او به تازگی ۹۴ ساله شده، بنابراین متأسفانه زمان ضربه خودش را زده است.»

Tippi-Hedren-300x400

اگوسکیزا به «دیلی میل»‌ می‌گوید: «متأسفانه، ایجنتش تأیید کرده است که او به زوال عقل دچار شده و نمی‌تواند دوران بازیگری خود را به یاد بیاورد. وضعیت دشواری برای او و خانواده‌اش به وجود آمده.»

هدرن که در سال ۲۰۰۳ روی «پیاده‌رو مشاهیر» هالیوود یک ستاره دریافت کرد، ژانویه امسال ۹۴ ساله شد. «ملانی گریفیث» در اینستاگرام نوشته بود: «دیروز مامان یا مورمور ۹۴ ساله شد! همیشه به جشن گرفتن را دوست دارد! تولدت مبارک مامان تیپی.»

آلفرد هیچکاک شان کانری تیپی هدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین