کد خبر: 71381 A

مهران مدیری| برنامه دورهمی

سرنوشت قسمت‌های باقیمانده دورهمی چه شد؟

سرنوشت قسمت‌های باقیمانده دورهمی چه شد؟

درباره سرنوشت قسمت‌های باقیمانده «دورهمی» اخبار ضد و نقیضی وجود دارد.

ایران آرت: پیرو انتشار اخبار گوناگون در خصوص ۴۵ قسمت باقیمانده از برنامه دورهمی سری پنجم، اخبار ضد و نقیضی در فضای مجازی وجود دارد که اعتمادآنلاین برای دریافت آخرین اطلاعات با ناصر قدیرکاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی گفتگویی انجام داده است. 

*آقای قدیرکاشانی ، آخرین وضعیت باقیمانده برنامه دورهمی سری پنجم چیست؟

۴۵ قسمت برنامه دورهمی سری پنجم که آماده پخش است بطور کامل تحویل سازمان صدا و سیما شده است.

*شما اطلاع دارید که چرا پخش نمی‌شود؟

اختیار برنامه‌های تولید شده با سازمان صدا و سیما است و هیچ محدودیتی برای پخش این برنامه وجود ندارد. ولی دلیل اینکه چرا این برنامه‌ها پخش نمی‌شود را باید از معاون سیما یا مدیر شبکه نسیم یا دیگر مسئولین سازمان جویا شد.

*با توجه به اینکه برنامه اسکار با دریافت مجوز از ساترا در حال پخش است ، آیا موضوع شکایت سازمان صدا و سیما از آقای مدیری کنسل شده؟

خیر ، موضوع شکایت سازمان صدا و سیما از آقای مدیری، توسط وکلا و نمایندگان حقوقی سازمان صدا و سیما و بصورت جدی از مرجع قضائی در حال پیگیری است تا بنا بر ادعای سازمان صدا و سیما، خسارت‌هایی که آقای مدیری با پخش کلیپ در فضای مجازی به سازمان صدا و سیما وارد کرده‌اند را دریافت کنند.

*آیا شما موفق به دریافت مطالبات خود بابت تولید دورهمی ۴ و ۵ از سازمان صدا و سیما شدید؟

متأسفانه خیر، علی رغم مراجعات مکرر به سازمان صدا و سیما و عدم دریافت پاسخ در خصوص دریافت مطالبات، و بر خلاف میل باطنی مجبور به شکایت از سازمان صدا و سیما در محاکم قضایی شدیم که موضوع شکایت ما بابت دریافت مطالبات از سازمان صدا و سیما هم در دادگاه در حال پیگیری است.

*آیا با رویکرد جدید سازمان صدا و سیما مبنی بر بازگشت چهره‌های محبوب مثل آقای مهران مدیری به سازمان صدا و سیما، مذاکره‌ای از طرف سازمان با شما برای تولید سری جدید برنامه دورهمی با اجرای آقای مهران مدیری شده است؟

خیر ، به نظرم در حقیقت داشتن رویکرد جدید صدا و سیما هم تردید وجود دارد. اگر هم درخواستی در خصوص تولید سری جدید برنامه دورهمی مطرح می‌شد ، با شرایط موجود و رفتاری که مدیران سازمان با ما دارند قطعاً قبول نمی‌کردیم.

 

مهران مدیری مهران مدیری دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین