کد خبر: 71184 A

جنیفر لوپز| فیلم مادر

جنیفر لوپز در سال ۲۰۲۳ چقدر دیده شد؟

جنیفر لوپز در سال ۲۰۲۳ چقدر دیده شد؟

فیلم مادر در کنار فیلم‌هایی مانند باربی و اپنهایمر به یکی از برترین فیلم‌‌های سال تبدیل شد.

ایران آرت: جنیفر لوپز در یکی از موفق ترین فیلم های اکران شده در سال گذشته حضور داشت. با کمال تعجب، «مادر» که در ماه می سال جاری در نتفلیکس پخش شد، یکی از موفق‌ ترین فیلم‌ های امسال بود. بر اساس گزارش نتفلیکس، این فیلم 249.9 میلیون ساعت دیده شد و در کنار عناوینی مانند «باربی» و «اپنهایمر» به یکی از برترین فیلم‌ های سال تبدیل شد.

به گزارش آکس مگ، این اعداد توسط اولین گزارش نامزدی نتفلیکس گزارش شده است که آمار عمیق بیش از 18000 عنوان موجود در استریمر را نشان می دهد. تخمین زده می شود که 127 میلیون خانواده و بیش از 250 میلیون نفر «مادر» را در شش هفته اول پخش از نتفلیکس تماشا کردند. طبق این گزارش، این فیلم رسماً بزرگترین موفقیت نتفلیکس در سال جاری است.

در حالی که موفقیت «مادر» در نتفلیکس به این معنا نیست که این فیلم در سینما ها به موفقیت بزرگی دست پیدا می کند، اما نشان دهنده چیز های خوبی برای لوپز و پروژه های آینده او در نتفلیکس است. او قرار است در «اطلس» در کنار سیمو لیو، یک فیلم علمی تخیلی که انتظار می‌ رود در سال ۲۰۲۴ اکران شود، بازی کند.

مشارکت جنیفر لوپز در نتفلیکس

جنیفر لوپز در حال انجام حرکات در جلو و پشت دوربین است. چند سال پیش، اعلام شد که او قراردادی با نتفلیکس امضا کرده است تا مجموعه ای از فیلم ها و پروژه ها را زیر نظر شرکت سازنده اش، Nuyorican Productions تولید کند.

بلا باجاریا، رئیس جهانی نتفلیکس گفت: «سا ل‌ها، او و تیم Nuyorican صدای متمایز را به سرگرمی آورده‌ اند، و من مشتاقانه منتظر همکاری با او و تیم هستم تا سریال‌ های جدیدی را برای دوست داشتن اعضای ما ایجاد کنیم.

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین