کد خبر: 71160 A

تلویزیون| مهران مدیری| سروش صحت| رامبد جوان

ادعای عجیب مدیر تلویزیون درباره مهران مدیری، رامبد، صحت و علیخانی

ادعای عجیب مدیر تلویزیون درباره مهران مدیری، رامبد، صحت و علیخانی

یک مدیر تلویزیون می‌گوید این رسانه افرادی مثل سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان را حذف نکرده است بلکه این افراد به دلیل نظام «نطق‌کشی» و «تفتیش عقاید روشنفکری» جرئت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

ایران آرت: یک مدیر تلویزیون به تازگی مدعی شده است که سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان به دلیل تفتیش عقاید روشنفکری جرأت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

به گزارش ایسنا، شاهمرادی، مدیر شبکه چهار سیما که شامگاه دوشنبه ـ ۲۰ آذر ماه ـ در برنامه‌ «جام جم» تلویزیون حاضر شده بود تا به اصطلاح با محمد قوچانی مناظره کند، در بخشی از سخنانش از نظام «نُطُق‌کِشی» صحبت کرد که به گفته وی این روزها باعث شده است بخشی از هنرمندان از صداوسیما و تلویزیون دور شوند.

او در این صحبت‌ها تاکید می‌کند که تلویزیون افرادی مثل سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان را حذف نکرده است بلکه این افراد به دلیل نظام «نطق‌کشی» و «تفتیش عقاید روشنفکری» جرأت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

با این همه شاهمرادی حساب عادل فردوسی‌پور ـ مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود» ـ را از اسامی بالا جدا می‌داند.

این مدیر تلویزیون در یک جا صراحتا سوال می‌کند، چرا احسان علیخانی نمی‌توان برنامه بسازد؟ و سپس اینگونه پاسخ می‌دهد، چون نطقش را می‌کشند.

اما آنچه در این بین محل سوال است، اینکه آیا واقعا تمامی هنرمندانی که این روزها همکاری خود را با تلویزیون قطع کرده‌اند، از توهین‌ها و نطق‌کشی می‌ترسند و اگر پاسخ مثبت است، پس چرا برخی از همین افراد در مدیومی دیگر چون شبکه نمایش خانگی با جدیت مشغول کارند؟ بر این اساس، کیفیت کارهای تلویزیونی، فضای حاکم بر رسانه ملی و پروژه‌ها، تفاوت ممیزی در رسانه‌هایی چون سینما و نمایش خانگی با صداوسیما و محدودیت برای پرداختن به برخی سوژه‌ها و صدالبته رقم بالای پیشنهادی در رسانه‌هایی غیر از تلویزیون، از دیگر عواملی می‌توانند برشمرده شوند که همکاری اغلب هنرمندان با صداوسیما را به عدد صفر رسانده‌ است.

 

 

سروش صحت مهران مدیری رامبد جوان احسان علیخانی صداوسیما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین