کد خبر: 7105 A

نوه چاپلین، پس از همسری راب استارک در چهارگانه جیمز کامرون

نوه چاپلین، پس از همسری راب استارک در چهارگانه جیمز کامرون

اونا چاپلین قرار است نقش «ورانگ/Varang» را ایفا کند که شخصیتی قدرتمند و مرکزی در هر ۴ دنباله خواهد بود

ایران‌آرت: «اونا چاپلین/Oona Chaplin» که با بازی در مجموعه محبوب «بازی تاج و تخت/Game Of Thrones» در نقش همسر راب استارک به شهرت رسید و بار دیگر نام پدربزرگش را زنده کرد،  این بار قدم به دنیای پاندورا می گذارد.
«اونا چاپلین» در هر ۴ دنباله ای که کمپانی فاکس قرن بیستم و «جیمز کامرون/James Cameron» بر فیلم موفق «آواتار/Avatar» می سازند، بازی خواهد کرد. این خبر امروز در CineEurope که در بارسلونا در حال برگزاری است، اعلام شد. «اونا چاپلین» با بازی در نقش همسر «راب استارک»  در سریال «بازی تاج و تخت»  به شهرت رسید و سپس در سریال «تابو/Taboo»ی تام هاردی ظاهر شد. او در فیلم عاشقانه «طولانی ترین سواری/The Longest Ride» هم ایفای نقش کرده است.
«زوئی سالدانا/Zoey Saldana»، «سیگورنی ویور/Sigourney Weaver» و «سام ورثینگتون/Sam Worthington» هم بار دیگر برای بازی در دنباله های آواتار که قرار است از سال ۲۰۲۰ روانه پرده سینماها شود، دور هم جمع شده اند.
هرچند خط اصلی داستان فاش نشده اما اونا چاپلین قرار است نقش «ورانگ/Varang» را ایفا کند که شخصیتی قدرتمند و مرکزی در هر ۴ دنباله خواهد بود. جیمز کامرون اعلام کرده هر قسمت از آواتار داستانی مستقل دارد اما در کنار هم یک مجموعه کامل را می سازد.
گفتنی است «آواتار ۲»  قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، «آواتار ۳» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱،  «آواتار ۴» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و «آواتار ۵» هم ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ روانه پرده سینماها شوند.
فیلم اصلی که سال ۲۰۰۹ اکران شد، بیش از همه برای تکنولوژی پیشرفته و خلق دنیایی جدید مورد ستایش قرار گرفت. فیلمی که با فروش ۲/۸ میلیارد دلاری در سینما، عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ را تا به امروز با خود یدک می کشد. گفتنی است رکورد فروش قبلی هم در دست «تایتانیک/Ttitanic» بود که باز هم از ساخته های جیمز کامرون است.

 

 

سریال بازی تاج و تخت جیمز کامرون اونا چاپلین کمپانی فاکس قرن بیستم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین