کد خبر: 70769 A

بهروز افخمی| داریوش مهرجویی

بهروز افخمی: خودم پول می‌دهم تا فحشم بدهند! / اولین سخنان بهروز افخمی پس از هجمه گسترده علیه خنده‌های جنجالی‌اش

بهروز افخمی: خودم پول می‌دهم تا فحشم بدهند! / اولین سخنان بهروز افخمی پس از هجمه گسترده علیه خنده‌های جنجالی‌اش

محمد عمرانی - افخمی در واکنش به انتقادها از خنده‌های او در مقابل منزل داریوش مهرجویی پس از قتل او و همسرش، منتقدانش را یک مشت بیکار مفت‌خور خطاب کرد!

ایران آرت: بهروز افخمی که در سال‌های اخیر بارها به خاطر اظهارنظرهایش مورد انتقاد قرار گرفته است، در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید این ها که در فضای مجازی به او می‌تازند یا مسخره‌اش می کنند بخشی خودخواسته از سیاستگذاری اش هستند برای افتادن نامش سر زبان ها و برندینگ تبلیغاتی برای پروژه های جدیدش!

افخمی در واکنش به انتقادها از خنده‌های او در مقابل منزل داریوش مهرجویی پس از قتل او و همسرش گفت: این ها همه عوامل خودم هستند. می گویم به من فحش بدهند تا مطرح شوم. بالاخره وقتی می خواهی کار جدید شروع کنی باید تبلیغات کنی دیگر. این ها هم همه فن من هستند و با من تماس می گیرند و می گویند حتی اگر شده بخواهیم خودمان را نابود کنیم دوست داریم اسم تو سر زبان ها بیفتد و روی بورس باشی! بعد من خودم به آنها یاد می دهم، می گویم می خواهم فیلم جدید بسازم و به من فحش بدهید!

این کارگردان ادامه داد: من وقت ندارم به این یاوه‌ها گوش بدهم یا درباره شان توضیح بدهم. یک مشت آدم بیکار مفت خور که پول دارند، موبایل دارند و وقت زیادی دارند، یعنی کار نمی‌کنند، این‌ها آدم‌های بیکاری هستند که وقتشان را در فضای مجازی می‌گذرانند و وقت اضافی دارند و چند صد نفر دیگر هم این‌ها را تکرار می‌کنند و فکر می‌کنند برای خودشان کسی هستند. اصلا این‌ها ارزش جواب دادن ندارند.

داریوش مهرجویی بهروز افخمی داریوش مهرجویی و همسرش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین