کد خبر: 70411 A

لئوناردو دی کاپریو | مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی دوباره دی‌کاپریو را انتخاب کرد/ فیلم جدید دو چهره بزرگ سینما

اسکورسیزی دوباره دی‌کاپریو را انتخاب کرد/ فیلم جدید دو چهره بزرگ سینما

پس از چندین همکاری موفق دی‌کاپریو و اسکورسیزی، فیلم «ویجر» هفتمین همکاری آن‌ها خواهد بود.

ایران آرت: نزدیک به یک سال قبل گزارش شده بود که «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم «ویجر» (The Wager) بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دیوید گرن» با اپل و «مارتین اسکورسیزی» همکاری می‌کند. اما «دیوید گرن» نویسنده کتاب «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به تازگی ادعا کرده است که «ویجر» فیلم بعدی اسکورسیزی و دی‌کاپریو خواهد بود.

این فیلم داستانی در دهه ۱۷۴۰ روایت می‌کند و به گل نشستن کشتی بریتانیایی «ویجر» در آمریکای جنوبی، و تلاش ناخدا و خدمه برای بقا را روایت می‌کند. «دن فریدکین» و «بردلی توماس» با کمپانی «ایمپرتیو اینترتینمنت» و اسکورسیزی و دی‌کاپریو از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

به گزارش 30نما، گرن در مصاحبه با نشریه فرانسوی «تله‌راما» تأیید کرده است که «ویجر» فیلم بعدی اسکورسیزی است. بنابراین ادعا، فیلم دیگر اسکورسیزی درباره عیسی مسیح در سال‌های دورتری به تولید خواهد رسید. اسکورسیزی فیلم‌های بیوگرافی «جری گارسیا» با بازی «جونا هیل» و «تدی روزولت» با بازی دی‌کاپریو را نیز در دست ساخت دارد.

«ویجر» هفتمین همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی پس از فیلم‌های «قاتلین ماه گل»، «هوانورد» (The Aviator)،‌ «رفتگان»‌ (The Departed) و «دار و دسته نیویورکی» (Gangs of New York)، «جزیره شاتر» (Shutter Island) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) خواهد بود.

مارتین اسکورسیزی لئوناردو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین