کد خبر: 70311 A

نتفلیکس| سریال دختر نقابدار| سریال کره ای

سریال کره‌ای در دنیا محبوب شد/ دختر نقابدار در میان پربیننده‌های نتفلیکس

سریال کره‌ای در دنیا محبوب شد/ دختر نقابدار در میان پربیننده‌های نتفلیکس

دختر نقابدار (Mask Girl) یک سریال کمدی و درام سیاه کره ای است که داستان یک کارمند را روایت می‌کند که در مورد ظاهر خود دچار تردید است.

ایران آرت: فهرست ۱۰ سریال برتر نتفلیکس در سطح بین المللی یک سریال جدید را می بیند، یک کمدی سیاه کره ای است که تنها دو روز پس از ورود به این پلتفرم، ترند شده است. به ادعای FlixPatrol، این سریال در حال حاضر پنجمین سریال پر بیننده در این سرویس استریم است.

این سریال از مجموعه هایی مانند My Dad The Bounty Hunter (رتبه دهم)، درام کره ای Behind Your Touch (رتبه نهم) و King The Land (رتبه هشتم) و همچنین The Lincoln Lawyer (رتبه هفتم) و Ballers (رتبه ششم) پیشی گرفته است. با این حال، هنوز هم از برخی سریال های محبوب دیگر مانند مستند Depp vs Heard، و همچنین تریلر Painkiller، The Chosen One و کمدی رمانتیک اسپانیایی A Perfect Story عقب است.

به گزارش روزیاتو، دختر نقابدار (Mask Girl) یک سریال کمدی و درام سیاه کره ای است که داستان یک کارمند را روایت می کند که در مورد ظاهر خود دچار تردید است. او شب ها به یک شخصیت اینترنتی نقابدار تبدیل می شود، تا اینکه یک سری اتفاقات ناگوار مسیر زندگی او را مختل می کند.

این سریال از یک کارتون اینترنتی به همین نام الهام می گیرد که توسط مائمی نوشته شده و توسط هی سی به تصویر کشیده شده است. داستان در کره جنوبی و عمدتاً در مناطقی مانند سئول، گانگچئون و نقاط مختلف استان گیونگی اتفاق می افتد.

 

نتفلیکس سریال کره ای دختر نقابدار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین