کد خبر: 70309 A

کریستوفر نولان| اوپنهایمر| کیلین مورفی| لوگان پل

بازیگر معروف علیه فیلم پرفروش نولان/ اوپنهایمر قابل تحمل نیست!

بازیگر معروف علیه فیلم پرفروش نولان/ اوپنهایمر قابل تحمل نیست!

لوگان پل می‌گوید که از سالن سینمای «اوپنهایمر» خارج شده است چون هیچ اتفاقی در فیلم نمی‌افتاد.

ایران آرت: لوگان پل بازیگر آمریکایی گفت از فیلم «اوپنهایمر» خوشش نیامده و نتوانسته آن را تحمل کند.

لوگان پل که یوتیوبر و کشتی‌گیر هم است اعتراف کرد از آن جا که فیلم را کسل‌کننده و غیرقابل تحمل دیده از سینما خارج شده است.

به گزارش مهر، پل در آخرین قسمت پادکست خود در حال صحبت با برادران فیلمساز استرالیایی دنی و مایکل فیلیپو درباره فیلم ترسناکشان «با من صحبت کن» بود که حرف به «اوپنهایمر» کشید و او نظرش را درباره این فیلم بیان کرد و گفت ۲۰ دقیقه اول فیلم خیلی کند بود.

در حالی که این صحبت‌های پل، برادران فیلیپو را شوکه کرد، او در ادامه افزود: از سالن سینما بیرون آمدم. نمی‌دانستم آنها می‌خواهند چه کار کنند. چیکار می‌کنی؟ همه فقط داشتند حرف می‌زدند. یک ساعت و نیم، ۹۰ دقیقه، داشتند صحبت می‌کردند، فقط حرف، حرف و حرف.

او ادامه داد: همه‌اش نمایش است؛ هیچ اتفاقی در فیلم نیفتاد.

برداشت پل از «اوپنهایمر» در تضاد مستقیم با اجماع نظر منتقدان و تماشاگران است که به این فیلم امتیاز ۸۸ در متاکریتیک و ۹۳ درصد امتیاز در سایت راتن تومیتوز داده‌اند. فروش حدود ۷۲۰ میلیون‌ دلاری آن در باکس آفیس جهانی هم نشانه تایید فیلم بوده است.

با این حال هنوز امیدی برای ارزیابی مجدد «اوپنهایمر» از سوی این بازیگر وجود دارد زیرا او اعتراف کرده که تقریبا ۱۸ دقیقه بعد از تماشای فیلم «بین ستاره‌ای» نولان سالن سینما را ترک کرد چون سرعت آن بسیار کند بود اما حالا آن فیلم یکی از ۳ فیلم مورد علاقه زندگی‌اش است.

 

هالیوود نولان کیلین مورفی اوپنهایمر لوگان پل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین