کد خبر: 70143 A

مارال فرجاد

مارال فرجاد سرطان را شکست داد/ عکس

مارال فرجاد سرطان را شکست داد/ عکس

مارال فرجاد با انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام خود خبر از حال و روز خوبش پس از درمان بیماری صعب‌العلاج سرطان داده است.

ایران آرت: دو سال قبل بود که مارال فرجاد با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام اش رسما خبر ابتلای خود را به سرطان تایید کرد.

به گزارش وقت صبح، او گفته بود که مدتی است در مجارستان تحت درمان است و با این بیماری به شکل شبانه روزی در جنگ و جدال است.

چند ماه بعد هم او با یک رسانه مجارستانی گفت‌وگو کرد و خبر از بهبودی کامل خود داد. خبری که با خوشحالی همکاران مشهور مارال فرجاد و خانواده اش مواجه شد.

او که همچنان در مجارستان ساکن است، تصویری منتشر نشده از چهره خود پس از بهبودی کامل نشر داده است.

مارال فرجاد در این تصویر سالم و سرحال به نظر می آید و خوشبختانه دیگر خبری از بیماری هولناک اش نیست.

مارال فرجاد

مارال فرجاد در مورد سرطانش به رسانه‌های مجارستانی چه گفت؟

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت…

تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله‌ی گِلَمور کشور مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روند درمان و بهبودی او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است.

مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، هم اکنون در شرایط بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های درمانی مورد نیاز، در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده ‌ی سینما بازگردد.

سینمای ایران مارال فرجاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین