کد خبر: 70068 A

بازی تاج و تخت| کانلث هیل| واریس

انتقاد بازیگر بازی تاج‌ و‌ تخت از پایان سریال/ دو فصل آخر به کام من خوش نیامد

انتقاد بازیگر بازی تاج‌ و‌ تخت از پایان سریال/ دو فصل آخر به کام من خوش نیامد

بازیگر نقش واریس یک بار دیگر از فصل‌های پایانی «بازی تاج‌وتخت» ابراز نارضایتی کرد.

ایران آرت: کانلث هیل بازیگر نقش «واریس» در سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) یک بار دیگر از تولید «شتاب‌زده» فصل‌های پایانی ابراز نارضایتی کرد.

هیل چهار سال پس از پخش فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» و واکنش‌های به‌شدت منفی هواداران در مصاحبه با «تایمز» واکنش خود به مرگ شخصیتش در یک جلسه فیلمنامه‌خوانی را به یاد آورده است که که ویدیوی آن در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شد: «فکر کردم کار اشتباهی کرده‌ام.»

او اضافه می‌کند: «تا پیش از دو فصل پایانی، هیچ شکایتی نداشتم. از دو فصل آخر احساس استیصال کردم چون واریس شخصیتی همه-چیز-دان مانند گذشته نبود.»

به گزارش 30نما، هیل معتقد است که نویسندگان سریال از جمله پدیدآورندگان «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» تمایل داشته‌اند «برای پایان داستان کاری کنند اما اچ‌بی‌او از آن‌ها کار دیگری می‌خواسته است. حس کردم که فصل آخر کمی شتاب‌زده ساخته شد. دلشکسته بودم، اما حالا مشکلی با آن ندارم.»

هیل پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که پس از پی بردن به فرجام شخصیتش نتوانسته با او همدردی کند: «بسیار سرخورده شدم از اینکه صحنه‌ای برای آخرین رویارویی‌ام با [لیتل‌فینگر] وجود نداشت. سرخورده شدم از اینکه واکنش [واریس] به مرگ او که دشمن شخصیت من بود نمایش داده نشد. احساس من در مورد دو فصل اخیر چنین است، اینکه شخصیت من حالت جنبی پیدا کرده، اینکه آن‌ها بیشتر بر روی شخصیت‌های دیگر متمرکز شده‌اند. اشکالی ندارد. ذات سریال‌هایی که تعدد شخصیت دارند همین است. کمی ناراحت‌کننده بود. در مجموع سریالی با بازخوردهایی به شدت مثبت و درخشان بود اما به گمانم دو فصل اخیر به کام من خوش نیامده.»

دنیای سریال «بازی تاج‌وتخت» با پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که فصل دوم آن در حال فیلمبرداری است گسترش پیدا کرده و اسپین‌آف‌های دیگری در اچ‌بی‌او در دست ساخت است.

 

بازی تاج و تخت کانلث هیل واریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین