کد خبر: 69974 A

کیلین مورفی| باربی| اوپنهایمر

کیلین مورفی در باربی؟/ ستاره اوپنهایمر چراغ سبز نشان داد

کیلین مورفی در باربی؟/ ستاره اوپنهایمر چراغ سبز نشان داد

بازیگر «اوپنهایمر» می‌گوید حاضر است در «باربی ۲» نقش یک کن را بازی کند.

ایران آرت: کیلین مورفی می‌گوید در صورتی که دنباله «باربی» (Barbie) ساخته شود، حاضر است نقش یکی از شخصیت‌های کن را بازی کند. بازیگر ۴۷ ساله ایرلندی به تازگی در «اوپنهایمر» (Oppenheimer) دیده شده است. این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان» آخر هفته گذشته در سراسر دنیا همزمان با «باربی» به کارگردانی «گرتا گرویگ» و بازی «مارگو رابی» و «رایان گاسلینگ» اکران شد.

هر دو فیلم در افتتاحیه رکوردهای زیادی را شکستند و فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شدند. گرویگ پیش‌تر تأیید کرده بود که مذاکره برای «باربی ۲» آغاز شده و این چندگانه ممکن است به مسیرهای مختلفی برود.

مورفی در مصاحبه با «سینه‌فیلوس» می‌گوید: «آیا حاضرم نقش یک کن را در «باربی ۲» بازی کنم؟ حتماً. بیایید فیلمنامه را بخوانیم و درباره آن گفت‌وگو کنیم. برای دیدن [«باربی»] نمی‌توانم صبر کنم. به نظر من برای سینما عالی است. می‌دانید، همه این فیلم‌هایی که تابستان امسال اکران می‌شوند.»

به گزارش ۳۰نما، رابی اخیراً به «تایم» گفته بود که تمایل دارد در دنباله «باربی» بازی کند اما باید ابتدا روی ساختن یک فیلم تمرکز می‌کرده است و به این دام نیفتد که «برای فیلم اول مقدمه‌چینی کنیم در حالی که برای دنباله‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.»

در فیلم «باربی» ستارگان زیادی چون «جان سینا»، «آمریکا فررا»، «کیت مک‌کینان»، «دوا لیپا»، و «ایسا ری» نقش‌آفرینی کردند. «اوپنهایمر» از سوی دیگر فیلمی با رده سنی بزرگسال بود که با همکاری بازیگرانی چون «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «امیلی بلانت» و «مت دیمون» ساخته شد.

 

باربی کیلین مورفی اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین