کد خبر: 69864 A

کریستوفر نولان| اوپنهایمر| کیلین مورفی

روایت کیلین مورفی از شاهکاری که نولان در ۵۷ روز ساخت

روایت کیلین مورفی از شاهکاری که نولان در ۵۷ روز ساخت

مورفی روند فیلمبرداری «اوپنهایمر» را «دیوانه‌وار» توصیف کرده است.

ایران آرت: کیلین مورفی در مصاحبه جدیدی با پادکست «مارک مارون» می‌گوید «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» بسیار سریع فیلمبرداری شده است. او به یاد می‌آورد: «فیلم را به شکلی باورنکردنی سریع ساختیم. طی ۵۷ روز آن را ساختیم. روندش دیوانه‌وار بود.»

«دانکرک» (Dunkirk) نولان که داستانی در سال‌های جنگ جهانی دوم روایت می‌کرد طی ۶۸ روز و فیلم پرخرج «تنت» (Tenet) طی ۹۶ روز فیلمبرداری شده بود.

به گزارش ۳۰نما، مورفی که نزدیک به دو دهه با نولان همکاری کرده می‌گوید: «صحنه‌ها عظیم‌اند، اما مثل یک فیلم مستقل به نظر می‌رسید. فقط کریس هست و فیلمبردار – همیشه یک دوربین وجود دارد مگر اینکه صحنه بسیار بسیار بزرگی باشد – و دستیار صدا و همین. نه ویدیو ویلیج وجود دارد، نه مانیتور، هیچ‌چیز. فیلمساز خیلی آنالوگی است.»

اوپنهایمر 1

نولان اگرچه کمتر از دو ماه برای فیلمبرداری «اوپنهایمر» وقت صرف کرده اما فیلمی سه ساعته با فرمت آیمکس ساخته است. عوامل و بازیگران در یک هتل اقامت کرده بودند اما فشار بازی در نقش «رابرت اوپنهایمر» باعث شده بود که مورفی در مهمانی‌های شام به بازیگران نپیوندد.

مورفی در مصاحبه با «گاردین» گفته بود «انرژی دیوانه‌وار» فیلم باعث شده که خوردن یا خوابیدن را فراموش کند: «مثل این بود که سوار یک قطار لعنتی هستید که در حال انفجار است. بنگ، بنگ بنگ، بنگ. چند ساعت می‌خوابید، بیدار می‌شوید و دوباره بنگ… اما خوب بود چون این شخصیت به همین شکل زندگی کرده. اصلاً چیزی نمی‌خورده.» با این حال مورفی می‌گوید متد اکتینگ نکرده است: «متد اکتینگ به شکلی… نه.»

«امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «مت دیمون» و «رامی مالک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«اوپنهایمر» ۲۱ ژوئیه اکران خواهد شد.

 

نولان کیلین مورفی اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین