کد خبر: 69831 A

محمد صادقی| محمد صادقی بازیگر| دستگیری محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر سریال‌های مانکن و افرا دستگیر شد

محمد صادقی بازیگر سریال‌های مانکن و افرا دستگیر شد

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن و بازیگر سریال تلویزیونی افرا دستگیر شد.

ایران آرت: خبرگزاری تسنیم از دستگیری محمد صادقی خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمد صادقی؛ بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، صادقی که 38 سال دارد متوجه حضور ماموران شده بود، قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور عوامل آتش‌نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

همشهری آنلاین نوشت: صادقی با تغییر چهره و آرایش زنانه در اینستاگرام به دنبال جلب مخاطب بود.

به نوشته همشهری آنلاین، استفاده از پوشش زنانه نشان می‌دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون، ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است. این هنرمند اصالت مازندرانی داشته؛ پدرش بابلی و مادر او اهل آمل است. او فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس است.

محمد صادقی ورزش تکواندو را به صورت حرفه ای دنبال کرده و تا تیم ملی نوجوانان ادامه داد اما به دلیل علاقه به هنر، آن را کنار گذاشت. محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر جنجالی که امروز بازداشت شد

این بازیگر از دوران دانشجویی وارد نمایش های گروهی دانشگاه شد و بعد از پایان تحصیلات خود با گذراندن دوره های بازیگری در کلاس های آزاد، فعالیت خود را به صورت حرفه ای با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد.

او در آثاری چون مفیستو، در مه بخوان و آمادئوس به روی صحنه رفته و در نمایش شاه لیر در کنار بازیگران سرشناسی همچون مهدی سلطانی، رحیم نوروزی، بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد به نقش آفرینی پرداخت.

 

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر جنجالی که امروز بازداشت شد

سریال های محمد صادقی

محمد صادقی در اولین تجربه بازی در مقابل دوربین، از طرف حسین سهیلی زاده برای ایفای نقش در سریال مانکن به عنوان نقش «آبتین» انتخاب شد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بسیاری از مخاطبان او را چهره جدید و با استعداد در بازیگری نامیدند.

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر جنجالی که امروز بازداشت شد

 

بازیگر نقش آبتین پس از سریال مانکن، به جمع بازیگران سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست و در کنار بازیگران مطرح این مجموعه، نقش «پیمان» را ایفا کرد.

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر جنجالی که امروز بازداشت شد

سریال بی همگان نیز تجربه همکاری مجدد محمد صادقی با بهرنگ توفیقی است که پخش آن از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

سریال مانکن سریال افرا محمد صادقی بازداشت محمد صادقی دستگیری محمد صادقی محمد صادقی بازیگر محمد صادقی مانکن محمد صادقی افرا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین