کد خبر: 69821 A

ابوالفضل پورعرب

شایعاتی که درباره ابوالفضل پورعرب منتشر شد

شایعاتی که درباره ابوالفضل پورعرب منتشر شد

شاید علت اصلی این شایعات را بتوان به بیماری پورعرب و حواشی پیش از آن ناشی از خبر بستری شدن این بازیگر پیشکسوت در بیمارستان مرتبط دانست

ایران آرت: تهیه‌کننده مستند داستانی «سگ» اعلام کرد که توقف این فیلم ادامه‌دار نیست و ابوالفضل پورعرب کارگردانی این فیلم را از سر می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، پس از آن که حواشی و خبرهای متناقضی از ادامه ساخت مستند داستانی سگ با بازی ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی و رسانه ای مطرح شد، تهیه کننده این فیلم به مخاطبان اعلام کرد که توقف این فیلم ادامه دار نیست و فیلمبرداری آن از اواخر پاییز از سرگرفته می شود.

شاید علت اصلی این شایعات را بتوان به بیماری پورعرب و حواشی پیش از آن ناشی از خبر بستری شدن این بازیگر پیشکسوت در بیمارستان مرتبط دانست. خبری که البته از سوی پورعرب در همان فضای مجازی و پس از انتشار تصویر ایشان با مادرش تکذیب شد.

علیرضا تقی‌پور تهیه‌کننده مستند داستانی سگ در تازه ترین اظهارت خود با رسانه ها مطرح کرده است که تولید این اثر در یکی از شهرهای استان کردستان در اوایل پاییز سال ۱۴۰۱ کلید خورد و تصویربرداری این فیلم انجام شد اما به دلیل اینکه آقای ابوالفضل پورعرب در روند تولید این فیلم از ناحیه پا آسیب دید و جراحتی برایشان ایجاد شد و با توجه به بستری شدن ۴۰ روزه ایشان در بیمارستان عملاً ادامه کار میسر نبود تا بعد از اینکه خوشبختانه آقای پورعرب سلامتی‌اش را بدست آورد و بر سرکار حاضر شد.

تقی پور اعلام کرده است: متأسفانه به دلیل بستری شدن آقای پورعرب در بیمارستان، فصل زمستان را از دست دادیم و از آن جایی که اکثر پلان‌های این فیلم در فضای زمستانی و محیط برفی تصویربرداری می‌شد تولید این اثر متوقف شد اما برخلاف برخی از خبرهای اشتباه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سرگیری تولید این فیلم همزمان با شروع فصل زمستان و با تغییراتی که در فیلمنامه رخ داده و باعث جذابیت بیشتر این فیلم می‌شود، آغاز خواهد شد.

بر اساس آنچه اعلام شده لوکیشن‌های انتخاب شده برای ادامه تولید این فیلم استان کردستان و همدان است و قرار است که این مستند داستانی آغاز فیلمبرداری را از اواخر پاییز از سر گرفته و پس از تولید در جشنواره‌های داخلی و خارجی به رقابت بپردازد.

ابوالفضل پورعرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین