کد خبر: 69648 A

جان ویک| کیانو ریوز| گرتا گرویک

جان ویک ۵ تنها به این شرط ساخته می‌شود | معروف‌ترین کارگردان زن هالیوود دست به کار شد

جان ویک ۵ تنها به این شرط ساخته می‌شود | معروف‌ترین کارگردان زن هالیوود دست به کار شد

کارگردان «جان ویک» به ساخته شدن فصل پنجم این فیلم با بازی کیانو ریوز واکنش نشان داد. در همین حال خبر دیگری منتشر شده از فیلم جدید گرتا گرویک کارگردان زن مشهور که اخیرا «باربی» را با بازی مارگو رابی ساخته است.

ایران آرت: کارگردان «جان ویک» می‌گوید هنوز در جست‌وجوی «علت» ساخته شدن قسمت پنجم است.

چاد استاهلسکی می‌گوید: با وجود اینکه «جان‌ویک» ۵ (John Wick 5) از استودیوی لاینزگیت چراغ سبز دریافت کرده، هنوز «علت» ساخته شدنش را جست‌وجو می‌کند.او در مصاحبه با امپایر یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که فقط درصورتی قسمت پنجم را می‌سازد که ایده‌ای او و کیانو ریوز را هیجان‌زده کند. 

به گزارش ۳۰نما، استاهلسکی می‌گوید: «حالا 4 فیلم ساخته‌ایم و به‌اصطلاح حلقه را کامل کرده‌ایم، فکر می‌کنم پایان خوبی برای این مجموعه است. اما از طرفی رقیبی هست یا کارگردان واقعی درونم که می‌گوید: «به جهنم، بگذار ببینیم که آیا می‌توانیم بسازیمش یا نه.» خیلی خوشایند است. فقط هنوز «علت» را پیدا نکرده‌ام. اما به‌معنای آن نیست که باید جست‌وجو را متوقف کنیم.»

گرتا گرویک «سرگذشت نارنیا» را می‌سازد

درحالی‌که نتفلیکس سال۲۰۱۸ حقوق سینمایی و تلویزیونی مجموعه کتاب‌های سی‌اس‌لوئیس را به‌دست آورده، گرتا گرویک ۲فیلم از این مجموعه را کارگردانی می‌کند.

گرتا گرویگ کارگردان «نارنیا» شد/ پروژه جدید بعد از «باربی»

گرتا گرویگ که به‌زودی با فیلم «باربی» برادران وارنر در سینماها حضور خواهد داشت، کارگردانی فیلم داستانی «سرگذشت نارنیا» را برای نتفلیکس پذیرفت. درحالی‌که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشده، این شایعه مدت‌ها پیش مطرح شده بود که گرویگ که در فیلم «برفک سفید» نتفلیکس به کارگردانی نوا باومباخ به‌عنوان بازیگر حضور داشت، بازیگر فیلم «سرگذشت نارنیا» خواهد بود. حالا گزارش شده که گرویگ برای کارگردانی ۲فیلم از فرانچایز «نارنیا» از داستان‌های سی.اس.لوئیس قرارداد بسته است.

به گزارش مهر، سال۲۰۱۸ نتفلیکس اعلام کرد حقوق سینمایی و تلویزیونی مجموعه کتاب‌های «سرگذشت نارنیا» را به‌دست آورده است. در آن زمان تد سارانوس گفت: خانواده‌ها عاشق شخصیت‌هایی مانند اصلان و کل دنیای نارنیا هستند و ما از اینکه سال‌های آینده در خانه آنها باشیم، هیجان‌زده هستیم.

با این حال از زمان خرید حقوق این مجموعه در سال۲۰۱۸ تاکنون، این کمپانی استریمر هنوز ساخت هیچ پروژه‌ای را براساس آنها اعلام نکرده است. نتفلیکس چندی پیش حقوق ساخت آثار رولددال را هم به دست آورد و از آن زمان یک فیلم اقتباسی موزیکال از «ماتیلدا»ی دال را منتشر کرده و وس‌اندرسون هم به‌تازگی اقتباسی از «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» این نویسنده را برای نتفلیکس انجام داده است. به‌نظر می‌رسد «نارنیا» فیلمی با بودجه بالا باشد.

 

مارگو رابی گرتا گرویک جان ویک کیانو ریوز جان ویک 5
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین