کد خبر: 69525 A

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی به عشق اعتراف کرد | اولین صحبت‌های مونیکا بلوچی درباره رابطه عاشقانه‌اش با تیم برتون

مونیکا بلوچی به عشق اعتراف کرد | اولین صحبت‌های مونیکا بلوچی درباره رابطه عاشقانه‌اش با تیم برتون

بلوچی تأیید کرد که با کارگردان «آلیس در سرزمین عجایب» رابطه رمانتیکی دارد.

ایران آرت: «مونیکا بلوچی» رابطه با «تیم برتون» را چند ماه پس از شنیده شدن شایعه تأیید کرد. این بازیگر ۵۸ سال هدر مصاحبه با مجله «ال» فرانسه می‌گوید از «عشق» خود نسبت به کارگردان ۶۴ ساله گفته است.

بلوچی می‌گوید: «چه می‌توان گفت... پیش از هر چیز باید بگویم خوشحالم که این مرد را ملاقات کرده‌ام. یکی از آن برخوردهایی است که به ندرت در زندگی اتفاق می‌افتد... این مرد را می‌شناسم، عاشقش هستم و بعد با این کارگردان ملاقات می‌کنم، یک ماجراجویی دیگر آغاز می‌شود.»

بلوچی ادامه می‌دهد: «عاشق تیم هستم. و احترام زیادی برای تیم برتون قائل هستم. عاشق این دنیای رؤیایی هستم جایی که هیولاها مهربانند، یعنی می‌توانید جنبه‌های تاریک خودمان را به چیزی روشن تبدیل کنیم، ببخشیم. فیلم‌های تیم برتون در مورد این مسائل زیاد حرف می‌زند.»

به گزارش ۳۰نما، کارگردان «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) و «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) اولین بار روی فرش قرمز جشنواره کن سال ۲۰۰۶ با بلوچی ملاقات کوتاهی داشت. بیش از ۱۵ سال بعد، بلوچی یک جایزه افتخاری را در جشنواره لومیر فرانسه به برتون اهدا کرد. چهار ماه بعد، بلوچی و برتون در مادرید در کنار یکدیگر دیده شدند.

بلوچی در سال ۲۰۱۳ از «ونسان کسل» جدا شده و پیش از آن از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴ با «کلودیا کارلوس باسو» ازدواج کرده بود. او در سال ۲۰۱۹ نیز به رابطه با «نیکلاس لوفور» هنرمند فرانسوی پایان داد. برتون در سال ۱۹۸۷ با «لینا گیسکه» ازدواج کرد و چهار سال بعد از او جدا شد. این فیلمساز سپس رابطه طولانی‌تری تا سال ۲۰۱۴ با «هلنا بونهام کارتر» داشت. آن‌ها از سال ۲۰۰۱ با یکدیگر قرار گذاشتند و دو دختر به دنیا آوردند.

برتون در فیلم «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) که در لندن فیلمبرداری می‌شود نقشی به بلوچی داده است. این فیلم ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

مونیکا بلوچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین