کد خبر: 69515 A

تام کروز| ماموریت غیر ممکن 7

ببینید: رونمایی تام کروز از ماموریت غیر ممکن ۷ در نزدیکی ایران

ببینید: رونمایی تام کروز از ماموریت غیر ممکن ۷ در نزدیکی ایران

مراسم افتتاحیه فیلم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی - قسمت اول» در ابوظبی امارات برگزار شد.

ایران آرت: مراسم افتتاحیه فیلم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی - قسمت اول» با حضور «تام کروز» بازیگر و تهیه‌کننده فیلم، «کریستفر مک‌کواری» کارگردان و نویسنده و بازیگران «هیلی آت‌ول»، «سایمون پگ» و «پام کلمنتیف» در ابوظبی برگزار شد. کروز برای برگزاری مراسم افتتاحیه این فیلم به رم، لندن، و کره جنوبی نیز سفر کرده است.

«ایتان هانت» با بازی کروز و دیگر اعضای گروه آی‌ام‌اف در قسمت هفتم خطرناک‌ترین مأموریت خود را آغاز می‌کنند تا سلاح وحشتناکی که بشریت را تهدید می‌کند ردیابی کنند. با به خطر افتادن آینده و سرنوشت جهان و از راه رسیدن اشراری از گذشته ایتان، رقابتی مرگبار در سراسر دنیا شکل می‌گیرد. اتان در مواجهه با دشمنی مرموز و قدرتمند به نام گابریل، چاره‌ای ندارد جز اینکه تصور کند هیچ چیزی نمی‌تواند مهم‌تر از مأموریت او باشد – حتی زندگی انسان‌هایی که دوستشان دارد.

به گزارش ۳۰نما، «هیلی آت‌ول» در نقش گریس، «سایمون پگ» در نقش بنجی، «وینگ ریمز» در نقش لوتر، «ربکا فرگوسن» در نقش ایلسا، «ونسا کربی» در نقش الانا، «هنری چرنی» در نقش یوجین، «شی ویگام» در نقش جسپر، «گرگ تارزان دیویس» در نقش دگاس، و «پام کلمنتیف» در نقش پاریس دیگر بازیگران «مأموریت غیرممکن ۷» خواهند بود. «راب دلانی»، «ایندیرا وارما»، «چارلز پارنل»، «ماریلا گاریگا» و‌ «کری الوس» فهرست بازیگران این دنباله را کامل می‌کنند.

IMG_20230629_102038_718

هفته پیش گزارش شد که «موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» استودیوی پارامونت به دنبال ثبت افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری در پنج روز اول و شکستن رکورد چندگانه است.

IMG_20230629_102037_577

«مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» ۱۴ ژوئیه اکران خواهد شد.

تام کروز

 

IMG_20230629_102036_124

IMG_20230629_102043_127

تام کروز ماموریت غیر ممکن 7
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین