کد خبر: 69483 A

امبر هرد

امبر هرد غرق عشق شد

امبر هرد غرق عشق شد

ستاره جنجالی هالیوود می‌گوید فیلمی درباره تاثیر نیروی فراطبیعی عشق بازی کرده است.

ایران آرت: امبر هرد در جشنواره فیلم تائورمینا از فیلم جدیدش «در آتش» (In the Fire) گفت. این بازیگر ۳۷ ساله برای اولین بار پس از دادگاه افترازنی ویرجینیا که با پیروزی همسر سابقش جانی دپ به پایان رسید در یک رویداد سینمایی حضور پیدا می‌کرد.

هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است. «ادواردو نوریگا»، «لورنزو مک‌گاورن زاینی»، «لوکا کالوانی» و «سوفی امبر» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «کانر آلین» خواهند بود.

به گزارش ۳۰نما، بازیگر «آکوامن» (Aquaman) به «پیپل» می‌گوید: «فیلم زیبایی است درباره تأثیر و نیروی تقریباً فراطبیعی عشق. درباره محدودیت‌هایی است که عشق می‌تواند از آن عبور کند و پیدایش آن، و نیروی شدیدی که عشق دارد.»

امبر هرد

هرد که پس از دادگاه به همراه دخترش اونا به اسپانیا نقل مکان کرده اضافه می‌کند: «نمی‌خواهم چرند به نظر برسد اما فیلمی در مورد عشق است.»

دیگر فیلم هرد در سال ۲۰۲۳ «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) است. او در این فیلم مقابل «جیسون موموآ» نقش‌آفرینی کرده است. پیش‌تر شایعه اخراج هرد از این دنباله شنیده شده بود.

امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین