کد خبر: 69466 A

مارگو رابی| رایان گاسلینک| فیلم باربی

ببینید: مارگو رابی فقط صورتی می‌پوشد! | حضور متفاوت باربی سینما روی فرش قرمز

ببینید: مارگو رابی فقط صورتی می‌پوشد! | حضور متفاوت باربی سینما روی فرش قرمز

این روزها بازیگران نقش‌های اصلی فیلم مشغول تور رسانه‌ای این فیلم بوده و با استایل‌های باربی جذابشان مقابل دوربین عکاسان ژست می‌گیرند.

ایران آرت: فیلم مورد انتظار باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ، کمتر از یک ماه دیگر اکران می‌شود و این روزها با تصاویر جدید باربی و کن، تب و تاب زیادی در میان مخاطبان ایجاد شده است.

این روزها بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم مشغول تور رسانه‌ای این فیلم بوده و با استایل‌های جذابشان مقابل دوربین عکاسان ژست می‌گیرند.

به گزارش چی بپوشم، مارگو رابی، که در تصاویر و صحنه‌های پخش شده از فیلم باربی اکثرا او را با تیپ صورتی می‌بینیم، در این تورهای رسانه‌ای نیز با استایل‌هایی که طیف‌های مختلف رنگ صورتی را شامل می‌شوند، حضور پیدا کرده است.

222sgfdd

444dsfg

رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کن نیز با استایل‌های غیر رسمی و شیکی در این تور رسانه‌ای شرکت می‌کند. در آخرین تصاویر، گاسلینگ را با تیشرت سفید، ژاکت کرم رنگ و شلوار مشکی می‌بینیم. او این استایل را با کفش‌های مشکی‌اش همراه کرده است.

1131gr

پیش‌تر در فسیوال فیلم «سینما کان» نیز رابی و گاسلینگ با استایل‌های صورتی در کنفرانس خبری فیلم باربی شرکت کرده بودند.

باربی

فیلم باربی روز ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیرماه) همزمان با فیلم «اوپنهایمر»، آخرین ساخته کریستوفر نولان، اکران خواهد شد و همین امر جنب و جوش زیادی را در میان طرفداران این دو فیلم ایجاد کرده است.

777dzf

مارگو رابی رایان گاسلینگ فیلم باربی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین