کد خبر: 69436 A

امبر هرد

ببینید: امبر هرد شادمان‌تر از همیشه در جشنواره تائورمینا

ببینید: امبر هرد شادمان‌تر از همیشه در جشنواره تائورمینا

این بازیگر ۳۷ ساله جمعه گذشته به ایتالیا سفر کرده تا در مراسم اکران فیلم «در آتش» (In The Fire) در شصت و نهمین دوره جشنواره تائورمینا حضور پیدا کند.

ایران آرت: امبر هرد برای اولین بار پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا که یک سال قبل برگزار شد، در یک رویداد سینمایی حضور پیدا کرد.

این بازیگر ۳۷ ساله جمعه گذشته به ایتالیا سفر کرده تا در مراسم اکران فیلم «در آتش» (In The Fire) در شصت و نهمین دوره جشنواره تائورمینا حضور پیدا کند. فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس سال ۲۰۲۲ و چند ماه پیش از برگزاری دادگاه جنجالی در ویرجینیا به پایان رسیده بود.

به گزارش 30نما، هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است. «دون مارکز» با بازی «ادواردو نوریگا» پس از مرگ همسرش، یک روان‌پزشک آمریکایی به نام «گریس ویکتوریا برنهام» را استخدام می‌کند تا علت پریشانی پسر را کشف کند.

IMG_20230625_130321_915

در حالی که عوامل فیلم به سمت تئاتر باستانی تائورمینا حرکت می‌کردند، رهگذران از هرد که خوشحال به نظر می‌رسید و «لوکا کالوانی» بازیگر ایتالیایی در خواست سلفی می‌کردند. در مقطعی فردی خطاب به هرد می‌گوید: «شما انسان محبوب منید.» هرد در واکنش می‌گوید: «باور می‌کنم.» هوادار دیگری به شوخی می‌گوید: «او این را به همه می‌گوید.»

هرد پس از دادگاه ویرجینیا به اسپانیا نقل مکان کرده و به تازگی ۱ میلیون دلار به دپ پرداخت کرده است. این زوج سابق توافق کرده بودند که با پرداخت این مبلغ به نزاع حقوقی خود پایان دهند. دپ متعهد شده که این ۱ میلیون دلار را به چند مرکز خیریه اهدا کند.

مراسم افتتاحیه «در آتش» قرار است شنبه شب برگزار شود. جشنواره فیلم تائورمینا از ۲۳ ژوئن تا ۱ ژوئیه در سیسیل برگزار خواهد شد.

امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین