کد خبر: 69193 A

جانی دپ| امبر هرد

جانی دپ با غرامتی که از امبر هرد می‌گیرد چه می‌کند؟

جانی دپ با غرامتی که از امبر هرد می‌گیرد چه می‌کند؟

جانی دپ بخشی از مبلغ دریافتی از مصالحه پرونده افترازنی علیه همسر سابقش «امبر هرد» را به مراکز خیریه اهدا می‌کند

ایران آرت: جانی دپ بخشی از مبلغ دریافتی از مصالحه پرونده افترازنی علیه همسر سابقش «امبر هرد» را به مراکز خیریه اهدا می‌کند. هرد بهار سال گذشته در پایان برگزاری دادگاه افترازنی ویرجینیا به پرداخت ۱۰.۳۷ میلیون دلار به دپ محکوم شد در حالی که هیأت منصفه دپ را ملزم به پرداخت ۲ میلیون دلار کرد.

دپ مارس سال ۲۰۱۹ از هرد به خاطر انتشار مقاله‌ای در «واشیتنگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش شکایت کرد و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شد. او ادعا کرد که این مقاله تأثیر منفی روی شغلش داشته و باعث شده از قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) کنار گذاشته شود. دپ قرار بود برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت کند. ژوئن سال گذشته دادگاه با پیروزی دپ به پایان رسید.

به نوشته ۳۰نما، «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که دپ قصد دارد ۲۰۰ هزار دلار به پنج مرکز خیریه مختلف اهدا کند. یکی از این مراکز (Make-A-Film Foundation) بنیادی است که به نمایندگی از بازیگران و فیلمسازان از کودکانی بیمار با شرایط بحرانی حمایت می‌کند. مرکزی دیگر (Red Feather) برای تأمین مسکن افراد بومی آمریکایی تأسیس شده در حالی که مؤسسه سوم (Amazonia Fund Alliance) با هدف محافظت از بومیان آمازون راه‌اندازی شده است. مؤسسه چهارم (Tetiaroa Society) بر روی حفظ میراث فرهنگی و طبیعی جزیره تتیاروا در نزدیکی تاهتی تمرکز می‌کند و مرکز پنجم (Painted Turtle) که توسط «پل نیومن» راه‌اندازی شده وظیفه دارد برای کودکان بیمار اردوگاه‌های تابستانی برپا کند.

نمایندگان دپ در پایان دادگاه گفتند از «بسته شدن رسمی در این فصل دردناک برای آقای دپ» خوشحالند و هدف از ثبت شکایت فقط روشن شدن حقیقت بوده است. هرد از سوی دیگر بیانیه‌ای طولانی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت از «نظام حقوقی آمریکا ناامید» شده است.

هرد که به اسپانیا نقل مکان کرده به زودی در فیلم «درون آتش» (In The Fire) دیده خواهد شد در حالی که دپ به تازگی برای اکران «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) به جشنواره کن سفر کرده و این روزها در حال برگزاری کنسرت با گروه «خون‌آشام‌های هالیوود» است. پیش‌تر گزارش شده بود که دپ فیلم «مودیلیانی» (Modigliani) با بازی «ال پاچینو» را می‌سازد.

پرسش‌های پی‌درپی «کامیل واسکز» یکی از وکلای دپ از هرد پیرامون اهدای ۷ میلیون دلار دریافتی پس از جدای از دپ، یکی از سرنوشت‌سازترین لحظات دادگاه ویرجینیا بود. بازیگر «آکوامن» (Aquaman) در آن زمان ادعا کرد که شکایت‌های دپ مانع شده نتواند به تعهدش عمل کند.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین