کد خبر: 69139 A

امبر هرد

ببینید: بازگشت امبر هرد به سینما با یک ماجرای شیطانی

ببینید: بازگشت امبر هرد به سینما با یک ماجرای شیطانی

«درون آتش» اولین فیلم هرد پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا خواهد بود

ایران آرت: فیلم «درون آتش» در جشنواره تائورمینا اکران خواهد شد.

«امبر هرد» با فیلم «درون آتش» (In The Fire) به جشنواره تائورمینا ایتالیا سفر می‌کند. او به همراه «کانر آلین» کارگردان و «ادواردو نوریگو» در شصت و نهمین دوره این جشنواره حضور پیدا می‌کند. «درون آتش» قرار است ۲۴ ژوئن برای اولین بار در این جشنواره اکران شود. آلین در سال ۲۰۲۱ فیلم «خاک بی‌طرف» (No Man’s Land) با بازی «فرانک گریلو» و «اند مک‌داول» را ساخت.

به گزارش ۳۰نما، فیلم «درون آتش» یک تریلر فراطبیعی توصیف شده و هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است. «دون مارکز» با بازی «ادواردو نوریگا» پس از مرگ همسرش، یک روان‌پزشک آمریکایی به نام «گریس ویکتوریا برنهام» را استخدام می‌کند تا علت پریشانی پسر را کشف کند. «دون مارکز» با بازی «ادواردو نوریگا» پس از مرگ همسرش، یک روان‌پزشک آمریکایی به نام «گریس ویکتوریا برنهام» را استخدام می‌کند تا علت پریشانی پسر را کشف کند.

IMG_20230613_152654_738

«سابان فیلم» با قراردادی ۱.۵ میلیون دلاری امتیاز پخش «درون آتش» در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، فرانسه و آلمان را خریداری کرده است.

«درون آتش» اولین فیلم هرد پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا خواهد بود. هرد پس از آن دادگاه ملکی در کالیفرنیا را فروخت به اسپانیا نقل مکان کرد در حالی که دپ این روزها با گروه «خون‌آشام‌های هالیوود» در حال برگزاری کنسرت است و پیش از آن با «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) به جشنواره کن سفر کرد.

جشنواره فیلم تائورمینا از ۲۳ ژوئن تا ۱ ژوئیه در سیسیل برگزار خواهد شد.

 

امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین