کد خبر: 68887 A

آنا نعمتی| عکس آنا نعمتی| ازدواج آنا نعمتی| طلاق آنا نعمتی

آنا نعمتی به قله پیغمبر کوه صعود کرد | تصاویر آنا نعمتی بازیگر مشهور در ارتفاع ۲۱۰۰ متری

آنا نعمتی به قله پیغمبر کوه صعود کرد | تصاویر آنا نعمتی بازیگر مشهور در ارتفاع ۲۱۰۰ متری

آنا نعمتی، بازیگر مشهور سینما که طی سالیان اخیر به کوهنوردی و طبیعت‌گردی روی آورده، تصاویری از صعود خود به قله ۲۱۰۰ متری پیغمبر کوه منتشر کرد.

ایران آرت: آنا نعمتی از سال ۱۳۹۵ که با فیلم آپاندیس روی پرده سینماها رفت تا کنون در فیلم جدیدی ایفای نقش نکرده است. آنا نعمتی طی سال‌های اخیر مدام در حال سفر به مکان‌های ناشناخته بوده و گاهی تصاویری از خود منتشر می‌کند که هوادارانش را سر ذوق می‌آورد.آنا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب و همینطور همسر سابق حمید شهابی است. تصاویر جدید آنا نعمتی هر بار توجهات را به سمت او جلب می‌کند. تازه‌ترین خبر درباره آنا نعمتی را در ادامه می‌خوانید.

آنا نعمتی، بازیگر مشهور سینما که طی سالیان اخیر به کوهنوردی و طبیعت‌گردی روی آورده، تصاویری از صعود خود به قله ۲۱۰۰ متری پیغمبر کوه منتشر کرد.

 قله پیغمبر کوه با ارتفاع ۲۱۰۰ متر، یک قله منفرد، صخره ای و کم ارتفاع و از قلل البرز غربی در شمال شهر آبیک استان قزوین است.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

IMG_20230606_184251_121

IMG_20230606_184259_759

اعتراض آنا نعمتی به سوءاستفاده از تصاویرش

آنا نعمتی، بازیگر سینمای ایران با انتشار متنی، به سوءاستفاده برخی از پزشکان، مزون‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از تصاویر او برای تبلیغات، اعتراض کرد و نوشت این موضوع مصداق بارز کلاهبرداری است.

به گزارش ایران آرت، آنا نعمتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "به تازگی متوجه شدم افرادی سودجو اعم از پزشک و مزون ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و…با استفاده از شهرت و عکس های مبنی بر آنکه عمل های زیبایی و ترمیمی و هر آنچه که نظر مخاطب خود را جلب کنند، برای بنده انجام داده و یا از آنها صرفا خرید پوشاک و لوازم آرایشی می‌نمایم که به نوعی بنده را مدل تبلیغاتی خود معرفی و متآسفانه مبالغ گزاف از مراجعین خود دریافت نموده اند و اغلب آسیب های جبران ناپذیری ایجاد شده . که این عمل از مصادیق باز کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع میباشد که بنده از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع بوده و از شما عزیزان تقاضا دارم که فریب این افراد را نخورده و در صورت مشاهده چنین تبلیغاتی بنده را از این موضوع مطلع نمایید.

‎با تشکر

‎آناهیتا نعمتی"

2222

دلنوشته آنا نعمتی؛ از غم‌ها و شادی‌ها تا نادیده گرفتن خود

آنا نعمتی، بازیگر مشهور سینما دلنوشته‌ای از خود منتشر کرد و در آن از غم‌ها، شادی‌ها، سختی‌ها، موفقیت‌ها و خاطرات خود نوشت.

به گزارش ایران‌آرت، بازیگر فیلم‌های "برف روی شیروانی داغ" و "زن دوم" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی را منتشر کرد و نوشت: "سالها میگذرد ، چشم بر هم میزنی ، زمانها در هم ادغام میشود .گاهی به عکسی که نگاه میکنم ، از خودم میپرسم آن زمان خاص در کجا سیر میکردم ، نگاهم به زندگی و خودم و اطرافم چه بوده ! آرزو هایم چه بوده ! اهدافی که دنبال میکردم ! دوستانم آن زمان چه کسانی بودند ؟ آیا هنوز هم هستند ؟ آیا آن زمان همه چیز درست و بجا و سر جای خودش بود ! چقدر خوشحال و راضی بودم ...

اول از همه جواب ها از ایگو ی عزیز شروع به تراوش کردن میکنه ، الان کجا و ان زمان کجا ، خیلی عمیق تر و اگاه تر شدی و... کمی بعد تر چیزهای دیگر به یاد میآیند ، ضمیر_ناخودآگاه صدایش در میاید ، غم ها ، شادی ها ، سختی ها ، موفقیت ها و خاطرات را مرور میکنی . میدانی که چه میگویم ؟! گاهی خنده بر لبانت و گاهی اشکی بر چشم .

سکوت میکنم ، عمیق تر ، دنبال چیزی میردم ، صدای یا حسی انگار خفه شده ، نادیده گرفته شده ..

دلنوشته آنا نعمتی؛ از غم‌ها و شادی‌ها تا نادیده گرفتن خود/ عکس

خود ، اری خودم ، خودی که مدام برای تایٔید دیگران و جامعه کنار زده شد ، نادیده گرفته شد و، خودی که از ترس قضاوت های فردی و اجتماعی محکوم به دیده نشدن و انزوا شد .

خودم ، کودکی که در درونم یکدفعه ادای ادمهای بزرگ را در آورد برای چه ؟ برای کجا ؟ آیا برای خوشحالی خودش یا دیگرانی که میآیند و میروند و اغلب هم نمیمانند .

وای چقدر زیباست این لحظه که آگاه میشوی که هر آنچه بوده ، گذشته ، هست ، درست و بجا و به وقتش بوده. آن رویدادها ، آناهیتا ی الان را ساختند.

هر انسانی هر شرایط و هر موقعییت در زندگی من قدمی بزرگ در مسیر تکامل من بوده و هست ، معجزه پیدا کردن خودم

شادی خودم ، دوست داشته شدن خودم ، عشق به خودم ، توجه به خودم ..غرق شدن در خودم ، پیدا کردن ناشناخته های خودم ، وقت گذراندن با خودم ،

دوستی با خودم ....و تو میدانی که من چه میگویم ...

تمرین برای خود بودن ، بهترین ِ خودم بودن ، شدن

هر لحظه خودت باش ، تابو خیال است و بشکن و خودت را در آغوش بگیر"

22

بیوگرافی آنا نعمتی

آناهیتا نعمتی، بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی، پس از گذراندن دوره بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان، برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی‌پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

وی، تا پیش از پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) در سینما با نقش‌های دیگری، مطرح شده بود؛ اما پس از این فیلم، نشان داد که می‌توان برای کارهای سخت‌تر، روی او حساب کرد. نعمتی، در فیلم زن دوم (سیروس الوند)، یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) خواست که به او فرصت بدهد، به‌یادماندنی شد. او با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و ایفای نقش یک مادر شکست‌خورده، وارد مرحله جدیدی از بازیگری شد که تحسین منتقدین را برانگیخت و پس از آن، با بازی در تئاتر و همین‌طور، نقش‌آفرینی در فیلم‌های انارهای نارس، ماحی و عصر یخبندان، سعی کرد تا گزیده‌کار باشد و بیشتر، برای ایفای نقش خوب و متفاوت، صبر کند. او همسر سابق ابوالفضل پورعرب است.

 

آنا نعمتی عکس آنا نعمتی حمید شهابی همسر آنا نعمتی ازدواج آنا نعمتی آنا نعمتی و همسرش آنا نعمتی کوه نوردی کوه نوردی آنا نعمتی آنا نعمتی و ابوالفضل پورعرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین