کد خبر: 68748 A

امبر هرد

امبر هرد بازیگری را کنار گذاشت؟/ واکنش امبر هرد به شایعه جنجالی

امبر هرد بازیگری را کنار گذاشت؟/ واکنش امبر هرد به شایعه جنجالی

امبر هرد ستاره پرحاشیه هالیوود به این پرسش پاسخ داده است که آیا هالیوود را برای همیشه ترک کرده یا نه.

ایران آرت: امبر هرد به شایعه کناره‌گیری از هالیوود و زندگی در اسپانیا برای همیشه واکنش نشان داده است. این بازیگر ۳۷ ساله که پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» کمتر در مکان‌های عمومی دیده شده، چهارشنبه این هفته به این پرسش پاسخ داده است که آیا هالیوود را برای همیشه ترک کرده یا نه.

هرد در ویدویی که در شبکه اجتماعی تیک‌تاک منتشر شده به زبان اسپانیایی می‌گوید: «زندگی در اسپانیا را خیلی دوست دارم.» او در پاسخ به این پرسش که آیا در این کشور می‌ماند یا نه می‌گوید: «امیدوارم. عاشق زندگی در اینجا هستم.»

به گزارش 30نما، او در بخش دیگری از ویدیو به شایعه کناره‌گیری از هالیوود واکنش نشان می‌دهد و به این سؤال پاسخ می‌دهد که آیا در فیلم دیگری بازی خواهد کرد یا نه: «بله.»

اولین تریلر فیلم «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) تأیید کرده بود که هرد در این فیلم نقش‌آفرینی کرده و بر خلاف شایعه‌ها صحنه‌های مرتبط با او حذف نشده است. پس از اخراج «جانی دپ» از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) به درخواست استودیوی برادران وارنر در پی شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان»، بسیاری از هواداران ستاره «دزدان دریایی کارائیب» خواستار اخراج هرد از «آکوامن ۲» شده بودند.

«آکوامن ۲» ۲۰ دسامبر اکران خواهد شد.

 

امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین