کد خبر: 68722 A

فرانسیس فورد کوپولا| فورد کوپولا| پدرخوانده

طوفان اینستاگرامی خالق پدرخوانده/ آمده‌ام تا جذاب‌ترین فیلمم را با شما به اشتراک بگذارم

طوفان اینستاگرامی خالق پدرخوانده/ آمده‌ام تا جذاب‌ترین فیلمم را با شما به اشتراک بگذارم

کارگردان سری فیلم‌های پدرخوانده با پیوستن به اینستاگرام، موجی از حمایت‌ها را از سوی همکارانش دریافت کرد.

ایران آرت: فرانسیس فورد کاپولا به اینستاگرام پیوست و پیامی برای هوادارانش به اشتراک گذاشت. کارگردان «پدرخوانده» (The Godfather) و «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) تصویر سیاه و سفیدی از خودش ضمن انتشار این پیام منتشر کرده است.

کاپولا می‌نویسد: «رسماً به دنیای شبکه‌های اجتماعی پیوستم. امیدوارم گوشه‌هایی از زندگی و سیر ساختن جذاب‌ترین فیلم کارنامه‌ام «مگالوپلیس» (Megalopolis) را باشما به اشتراک بگذارم. یکی از بزرگترین غافلگیری‌های زندگی زمانی است که متوجه می‌شوید پیر شده‌اید. اما در آن درک حس آرامشی وجود دارد، چنانکه همه عاشق شنیدن قصه‌ها و ماجراجویی‌های قدیمی از پدربزرگشان هستند.»

به گزارش ۳۰نما، کاپولا تصاویر دیگری به اشتراک گذاشته از پدربزرگش «آگستینو کاپولا»، صدابردار و یکی از سازندگان سیستم صوتی «ویتافن» که در اولین فیلم ناطق تاریخ سینما «خواننده جاز» (The Jazz Singer) از آن استفاده شد. این فیلمساز در پست دیگری از عوامل «مگالوپلیس» قدردانی کرده و تصاویری از آن‌ها منتشر کرده است.

فیلمبرداری «مگالوپلیس» به تازگی به پایان رسیده است. کاپولا بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری این فیلم را از جیب داده تا بر روی کات نهایی اختیار کامل داشته باشد.

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

«ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر»، «شایا لباف» و «آبری پلازا» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

فرانسیس فورد کوپولا پدرخوانده فورد کاپولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین