کد خبر: 68636 A

دوا لیپا| باربی| خواننده پاپ

دوا لیپا بازیگر شد/ رکورد ۹ میلیونی ستاره پاپ

دوا لیپا بازیگر شد/ رکورد ۹ میلیونی ستاره پاپ

مارک رانسون دی جی ۴۷ ساله انگلیسی از نحوه شکل‌گیری ترانه جدید «دوا لیپا» برای فیلم «باربی» گفته است.

ایران آرت: «دوا لیپا» با فیلم لایو-اکشن و پرستاره «باربی» (Barbie) به کارگردانی «گرتا گرویگ» برای اولین بار بازیگری در سینما را تجربه می‌کند اما او علاوه بر بازیگری در خلق یکی از ترانه‌های فیلم با عنوان «شب را برقص» (Dance the Night) مشارکت کرده است. این ترانه هفته پیش منتشر شده و در حال حاضر به رکورد ۹ میلیون بیننده در یوتیوب رسیده است.

«مارک رانسون» دی‌جی انگلیسی ۴۷ ساله همزمان با انتشار موزیک ویدیوی این ترانه در اینستاگرام ماجرای شکل‌گیری آن را شرح داده است: «با یک پیام خصوصی شروع شد... خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که ترانه ما از این فیلم بی‌نظیر بالأخره بیرون آمد.»

به گزارش 30نما، رانسون تصویری از پیام خصوصی خود به لیپا در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته است: «سلام! می‌خواهم ترانه‌ای برای فیلم «باربی» با «مارگو رابی» در نقش باربی و «رایان گاسلینگ» در نقش کن بسازم. کارگردانش «گرتا گرویگ» است و شاید مضحکت‌ترین فیلمنامه‌ای باشد که به عمرم خوانده‌ام... ترانه‌ای دارد با ۶۰ رقصنده به همراه تمامی بازیگران – تا به حال فقط ترک آن را ضبط کرده‌ام، چون جلسات تمرین را شروع کرده‌اند، اما خیلی دوست دارم که اگر تمایل داشته باشی در نوشتنش همکاری و در آن بازی کنی. راستش فکر می‌کنم فیلم خیلی خوبی خواهد شد. اگر علاقه داری، ویدیوی کوتاهی از تمرینات برایت می‌فرستم تا مقیاسش را ببینی و در ضمن ترانه‌ها تا اواخر سال ۲۰۲۳ بیرون نمی‌آیند.»

دوا لیپا

پنجشنبه هفته پیش فهرست تمامی هنرمندانی که در ساوندترک «باربی» مشارکت می‌کنند منتشر شد. در گزارش «رولینگ استون» آمده بود که علاوه بر خوانندگانی چون «لیزو»، «کارول جی»، «فیفتی فیفتی» و بسیاری دیگر، «رایان گاسلینگ» هم خوانندگی خواهد کرد.

لیپا اخیراً در مصاحبه با «دیزد» گفته بود: «فیلم‌های گرویگ هرگز برای لذت بصری مردان ساخته نشده‌اند. عروسک باربی، تصوری دارد از اینکه بی‌نقص بودن یعنی چه. فیلم – که بازیگرانش تنوع نژادی بسیار زیادی دارند – دقیقاً روی مسائلی دست می‌گذارد که شاید بخواهد به چالش بکشد و داستان متفاوتی نشان می‌دهد.»

«باربی» ۲۱ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

باربی دوا لیپا مارک رانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین