کد خبر: 67486 A

پپ گواردیولا، جولیا رابرتز، هالیوود

روزی که ستاره زن هالیوود قلب پپ گواردیولا را شکست

روزی که ستاره زن هالیوود قلب پپ گواردیولا را شکست

اظهارات شب گذشته پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره جولیا رابرتز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ایران آرت: منچسترسیتی شب گذشته در دیداری تماشایی توانست با هفت گل از سد لایپزیش عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. 

گواردیولا در نشست مطبوعاتی پس از پایان این بازی گفت جولیا رابرتز همیشه الگوی زندگی‌اش بوده و چند سال قبل با حضور در انگلیس به تماشای بازی منچستریونایتد رفته اما به دیدن بازی سیتی نرفته و این موضوع ناکامی بزرگتری از قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان برای او به حساب می‌آید. 

به گزارش ورزش سه، گواردیولا در واقع به اتفاقی اشاره می‌کرد که نوامبر سال 2016 رخ داد. رابرتز که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است در جریان تساوی 1-1 یونایتد برابر وستهم و در زمانی که ژوزه مورینیو هدایت این تیم را برعهده داشت به همراه دنیل مودر، همسرش، در کنار سه فرزندش به تماشای بازی این تیم نشسته بود.

 

4x4om1og

 

او  پس از پایان بازی به زمین رفت تا با بعضی از بازیکنان یونایتد دیدار کند و عکس‌هایی را هم به یادگار در زمین ورزشگاه اولدترافورد از خودش و فرزندانش بگیرد. 

 

lupj1z3i

 

به نظر می‌رسد که گواردیولا از این که سیتی با وجود درخششی که در آن زمان داشت نتوانست توجه رابرتز را برای حضور در ورزشگاه اتحاد جلب کند ناراحت است و امیدی هم به جبران این ناکامی ندارد.

 

uhdh3elv

 

هالیوود جولیا رابرتز پپ گواردیولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین