کد خبر: 66598 A

برزو ارجمند، احسان کرمی، روزنامه کیهان

کیهان: برزو ارجمند و احسان کرمی از ابتذال به استبداد رسیدند

کیهان: برزو ارجمند و احسان کرمی از ابتذال به استبداد رسیدند

روزنامه اصولگرای کیهان نوشت: دو چهره پرحاشیه که بعد از حضور در جشن عروسی خواننده مبتذل، جنجال به پا کرده بودند این بار به دلیل همراهی با استبداد خبرساز شدند!

ایران آرت: روزنامه کیهان در شماره روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ذیل تیتر «جهش از ابتذال به استبداد» نوشت: برزو ارجمند و احسان کرمی، دو بازیگر بیکار که طی ماه‌های اخیر به حمایت از آشوب‌ها پرداخته بودند، این بار در تجمع سلطنت‌طلبان دیده شدند. نکته قابل تأمل همراه بودن این دو نفر در چنین محافلی است. آن دو قبلا نیز همزمان با روزهای سوگواری مردم ایران برای درگذشتگان فاجعه ساختمان متروپل، در جشن عروسی یک خواننده مبتذل مقیم ترکیه حضور یافتند و این‌بار هم تصاویرشان با هم در تجمع انگشت‌شمار سلطنت‌طلب‌های مقیم خارج از کشور منتشر شده است! 

به نوشته کیهان، انتشار تصاویر این دو فرد در تجمع حامیان استبداد، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. 

یک کاربر نوشت: «به نظر می‌رسد که برزو ارجمند و احسان کرمی درجات ترقی را به‌صورت جهشی طی کرده‌اند و از همراهی با ابتذال، این‌بار به همراهی با استبداد رسیده‌اند! از رقاصی در عروسی ساسی مانکن تا خوش‌رقصی در تجمع سلطنت‌طلب‌های دیکتاتور!»

کاربر دیگری هم در این‌باره نوشت: «منتها الیه رویاپردازی آرتیست‌های انتلکتوئل ایرانی‌شده نظام شاهنشاهی».

یک کاربر هم با هشتگ #وطن‌فروش و روی عکس برزو ارجمند و احسان کرمی نوشت: «به خاطر یک مشت دلار».

کاربری نیز نوشت: «عروسیِ ساسی مانکن عروسی بوده یا همایش برعندازی شاهنشاهی؟!»

یک کابر هم نوشت: «برزو و احسان با پرچم سلطنت‌طلب‌ها بعد از عروسی ساسی مانکن، باز هم در کنار یکدیگر میرقصند. خوش‌رقصی وطن‌فروش‌ها»

 

پایان مطلب روزنامه کیهان

 

احسان کرمی برزو ارجمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین