کد خبر: 6278 A

دوران سرطانی لیلا اوتادی!

دوران سرطانی لیلا اوتادی!

تاسفانه خبر توقیف دو فیلم من، توسط یکی از خبرگزاری‌ها که همواره نسبت به آبروی هنرمندان بی‌توجه است منتشر شد. این اتفاق مقداری به خصومت شخصی فردی که سالها پیش بر سر یک فیلم با من به مشکل خورد بر می‌گردد.

ایران‌آرت: حسین شهابی نویسنده و کارگردان سینما درخصوص اکران فیلم‌های "آزاد به قید شرط" و "دوران سرطانی" گفت: به امید خدا فیلم آزاد به قید شرط در نیمه دوم شهریور ماه اکران شده و دوران سرطانی هم در بخش سینمای هنر و تجربه اکران خواهد شد.

 
شهابی درباره حاشیه‌های بوجود آمده در مورد خبر توقیف این فیلم افزود: متاسفانه خبر توقیف دو فیلم من، توسط یکی از خبرگزاری‌ها که همواره نسبت به آبروی هنرمندان بی‌توجه است منتشر شد. این اتفاق مقداری به خصومت شخصی فردی که سالها پیش بر سر یک فیلم با من به مشکل خورد بر می‌گردد.
 
کارگردان دوران سرطانی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفین تصریح کرد: این قضیه به وزارت ارشاد خبر داده شد و پس از آن توسط وکیل ما شکایتی مبنی بر این تخلف تنظیم شد. در حال حاضر ما از طریق قوه قضائیه در حال پیگیری این پرونده هستیم. من  نمی‌خواستم وارد حاشیه شوم چون این خواست حاشیه سازان بود و  از این فضا  دوری کردم.
 
شهریورماه؛ زمان اکران آزاد به قید شرط

 

وی درباره فصل اکران این دو فیلم تاکید کرد: من یقیناً دوست داشتم که آزاد به قید شرط نوروز اکران شود اما این اتفاق به دلیل  حجم بالای درخواست کنندگان نیفتاد. در مورد دوران سرطانی هم با وجود اینکه این فیلم بسیار خاص است اما زیاد از اکران آن در هنر و تجربه راضی نیستم. این بدان معنا نیست که هنر و تجربه را قبول نداشته باشم اما به نظرم این فیلم قدرت حضور در اکران اصلی سینمای ایران را داشت.
 
شهابی درباره حضور خود در سی‌ششمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: در حال حاضر نگارش فیلمنامه "رقص شیشه‌ای" را به  اتمام رسانده و برای تایید به کشور آذربایجان فرستاده‌ام. این فیلم محصولی مشترک بین ایران  و آذربایجان است که بازیگران اصلی آن را چهره‌های ایرانی تشکیل خواهند داد. تمام تلاش ما این است که به سرعت مراحل پیش تولید را تمام کرده و برای فیلمبرداری به آذربایجان برویم تا رقص شیشه‌ای به جشنواره فجر امسال برسد.

 

 

لیلا اوتادی فیلم آزاد به قید شرط فیلم دوران سرطانی حسین شهابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین