کد خبر: 5741 A

سریال مهیج آلمانی گزینه جدید برای عشق سریال‌ها

سریال مهیج آلمانی گزینه جدید برای عشق سریال‌ها

این مجموعه با سخنرانی تاریخی رونالد ریگان در سال 1983، آغاز می شود که طی آن ریگان، از حکومت شوروی به عنوان امپراتوری شرارت یاد می کند.

ایران آرت: مجموعه "آلمان 83" که ساخت کشور آلمان است، از آن دست سریال‌های دیدنی است که اگر از دیدن محصولات آمریکایی خسته شده باشید می‌تواند یک جایگزین مناسب برای شما باشد. این مجموعه توسط یک زوج کارگردان آلمانی- آمریکایی به نام های آنا و یورگ وینگر برای شبکه  محلی آر.تی.ال ساخته شده. " آلمان 83" یک مینی سریال هشت قسمتی است و دوره سرنوشت سازی را روایت می کند که طی آن آلمان، عامل پیشرفت برنامه های هسته ای میان ناتو و اتحاد جماهیر شوروی شده بود. اگرچه سوژه ی این مجموعه جدی به نظر می رسد، اما شیوه ی بیان ملایمی داشته و به موضوعات فرهنگی و سیاسی دوران جنگ سرد اروپا می پردازد. این مجموعه با سخنرانی تاریخی رونالد ریگان در سال 1983، آغاز می شود که طی آن ریگان، از حکومت شوروی به عنوان امپراتوری شرارت یاد می کند، و با این گفته، صراحتا آغاز جنگ سرد برای مقابله با کمونیسم را اعلام می کند. مانند مجموعه " آمریکایی ها" ، " آلمان 83" ما را به آن سوی جنگ سرد، اما این بار نزدیک تر به پرده آهنین در شرق آلمان، خواهد برد، سفری که قطعا ارزش وقت گذاشتن دارد.

در دل یک واقعه تاریخی، داستان ساختگی و مهیجی را شاهد خواهیم بود که طی آن ، یک سرباز جوان کمونیست از آلمان شرقی، سعی دارد به شکل غیر قانونی و با هویتی تقلبی، از مرزها رد شود و خود را به پایتخت آلمان غربی، بن ، برساند. او قصد دارد با نزدیک شدن به ارتش آلمان غربی، به اسرار هسته ای ناتو پی ببرد. موسیقی زیبای دهه هشتادی این مجموعه نیز جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

سریال آلمان 83 آنا وینگر یورگ وینگر دوران جنگ سرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین