کد خبر: 5702 A

مونیکا بلوچی، ویل اسمیت و دوستان سلبریتی در کن 2017/ گزارش تصویری

مونیکا بلوچی، ویل اسمیت و دوستان سلبریتی در کن 2017/ گزارش تصویری

16 عکس از سلبریتی های حاضر در جشنواره فیلم کن شما را به دل این رویداد برجسته می برد که این روزها با شور و حرارت در حال برگزاری است.

ایران آرت : چهارشنبه شب با اولین نمایش جهانی فیلم فرانسوی "اشباح اسماعیل" (Ismael’s Ghosts) به کارگردانی آرنو دپلشان آغاز شد و تا 28 مه (7 خرداد) ادامه دارد.

"اشباح اسماعیل" با بازی ماتیو آمالریک، ماریون کوتیار، شارلوت گنزبور و لویی گارل در بخش خارج از مسابقه به نمایش درآمد. این فیلم درباره فیلمسازی است که درست وقتی قصد دارد فیلم جدید خود را مقابل دوربین ببرد، زندگی‌اش با بازگشت یک عشق قدیمی از این رو به آن رو می‌شود.

فیلم دپلشان پیش از اولین نمایش جهانی، برای اهالی رسانه نمایش داده شد و او و ستاره‌های فیلمش در مراسم فوتوکال شرکت کردند.

  • نوزده فیلم شامل تازه‌ترین ساخته‌های فیلمسازانی چون میشائیل هانکه، آندری زویاگینتسف، سوفیا کوپولا، تاد هینز و... در بخش مسابقه شانس دریافت جایزه نخل طلا را دارند.

پدرو آلمودوار کارگردان اسپانیایی رئیس داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره است. ویل اسمیت و جسیکا چاستین بازیگران آمریکایی، فان بینگ‌بینگ بازیگر چینی، پائولو سورنتینو کارگردان ایتالیایی و مارن آده کارگردان آلمانی از دیگر داوران بخش مسابقه اصلی این دوره جشنواره کن هستند. آنیس ژوئی بازیگر فرانسوی، پارک چان-ووک کارگردان کره‌ای و گابریل یارد آهنگساز فرانسوی-لبنانی دیگر داوران این بخش هستند.

مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن را به عهده دارد. او در 2003 نیز در جشنواره کن این مسئولیت را به عهده داشت.

ویل اسمیت مونیکا بلوچی هفتادمین جشنواره فیلم کن میشل هانکه پدرو آلمودوار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین