کد خبر: 5401 A

حرف های متفاوت ماه چهره خلیلی درباره دفاع مقدس، جنگ جهانی دوم، شهدا و منبع درآمدش

حرف های متفاوت ماه چهره خلیلی درباره دفاع مقدس، جنگ جهانی دوم، شهدا و منبع درآمدش

ماه چهره خلیلی که این روزها با «قلب سفید قاصدک‌ها» روی پرده سینماها ست حرف های متفاوتی درباره سینمای دفاع مقدس، جنگ جهانی، شهدا و منبع درآمدش زده است.

ایران آرت:  بازیگر فیلم«قلب سفید قاصدک‌ها» گفت: به ژانر جنگ و دفاع مقدس علاقه زیادی دارم و به همین دلیل هم در کارنامه کاری‌ام بیشتر در این حوزه فعالیت دارم.

 ماه چهره خلیلی بازیگر فیلم سینمایی «قلب سفید قاصدک‌ها» که این روزها در پرده سینماها قرار دارد، گفت: این فیلم درباره هویت یک بچه است که دارد از بین می‌رود و به خوبی گوشه‌ای از جنگ را به تصور کشیده است.

وی با بیان اینکه علاقه بسیار زیادی به حضور در فیلم‌های مربوط به جنگ و دفاع مقدس دارد، افزود: زمانی که جنگ ایران وعراق شروع شد من کودک بودم و از ایران رفتم و در کشوری که حضور داشتم باران زیادی می‌بارید و صدای رعد و برق دائم من را یاد صدای آژیر و بمب باران می‌انداخت و از همان زمان تا به امروز ذهنم را مشغول کرده است.

خلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما موضوعاتی درباره اسلام، دین و تاریخ را در کتابها می‌خوانیم و این درحالی بود که من در آن کودکی درباره جنگ جهانی اول و دوم می‌خواندم و با خودم می‌گفتم در کشورم الان جنگ است و من دارم درباره جنگ کشورهای دیگر می‌خوانم و آن زمان مانند امروز نبود که آنلاین از اوضاع کشور دیگری بتوانیم خبر داشته باشیم.

بازیگر«مختارنامه» با بیان اینکه متاسفانه قدر شهدا را نمی‌دانیم، گفت: در کشورمان بیشتر خیابان ها و کوچه ها بنام یکی از شهدا است اما سوال این است که تا به امروز برای آنها و خانواده هایشان چه کردیم. برای جانبازانی که برای حفاظت از ما و کشورمان به جبهه های جنگ رفتند، چقدر احترام و ارزش قائل هستیم. کمتر ساختمانی را می بینیم که طوری ساخته شده باشد تا جانبازان با ویلچر راحت بتوانند در آن رفت و آمد داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرفروش ترین فیلم های سال در سینما فیلم های کمدی است، گفت: طبیعی است که امروز همه ما مشکلاتی در زندگیهایمان داریم و اگر قرار باشد به سینما برویم ترجیح میدهیم آن دو ساعت را برای دیدن فیلم های شاد بگذاریم تا لحظات خوبی را در کنار خانواده هایمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  متن برایش اهمیت زیادی دارد، گفت: برای انتخاب فیلم و سریال در ابتدا برای متن مهم است و بعد کارگردان و عوامل. البته در مورد فیلم«قلب سفید قاصدک‌ها» باید بگویم که آقای روئیین تن را می‌شناختم و تجربه کار قبلی با وی را داشتم و شاید دلیل اصلی حضورم در این فیلم او بود.

خلیلی یادآور شد: با همه کارگردان ها و تهیه کننده هایی که تا به امروز کار کردم خاطرات خوبی دارم و هیچ وقت از حضور در فیلم یا سریال پشیمان نیستم. در کارنامه کاری ام 35 فیلم سینمایی، 5 سریال تاریخی، 5 تئاتر و چند سریال مناسبتی دارم که از حضور در هرکدامشان تجربه های زیادی کسب کردم.

وی با بیان اینکه هیچ وقت دنبال سوپراستارشدن نبوده است، افزود: در طول سال های کاری ام هیچ وقت دنبال مطرح شدن نبودم و بازیگری از علایق شخصی ام است و منبع درآمدم از جای دیگری است.

 

 

دفاع مقدس ماه چهره خلیلی قلب سفید قاصدک‌ها مختارنامه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین