کد خبر: 5398 A

زنان کم‌حجاب به تلویزیون می‌آیند

زنان کم‌حجاب به تلویزیون می‌آیند

یادداشت حسین هاشم‌پور

ایران آرت، حسین هاشم پورمردم ایران می دانند برخی رویکردها در ایران فصلی ست و در پریودهای زمانی مشخصی اتوماتیک تکرار می شوند:

یک- مثلا وقتی تیر ماه از راه می رسد دستورالعمل های تیز و تند حجاب، رسانه ای می شود و سر چهار راهها و ورودی مراکز خرید، گشت های ارشاد از خجالت دختران و حتی پسران درمی آیند. 

دو- گاهگاهی هم برق، رویدادهای فرهنگی هنری را می گیرد و مثلا در ورودی کنسرت های موسیقی همان گونه که بلیت ها چک می شود، پوشش افراد هم بررسی می شود، راست و دروغش پای راوی، می گویند مورد داشتیم خواننده کنسرت و یا نوازندگان به جهت آرایش خاص و لباس شان اجازه ورود نیافته اند و... سالن های سینما، همین تئاتر شهر، نمایشگاه کتاب... خاطره ها دارند از این اتفاقات. 

سه- اما گاهی کاملا بر عکس دو مورد فوق، لباس های غیر متعارف و حتی خانم های کم حجاب بسیار مورد توجه قرار می گیرند و حتی دوربین های صدا و سیما در به در مصاحبه گرفتن با آنها می شوند، این هم پریودهای زمانی مشخصی دارند، در این زمان های خاص، هر چه کم حجاب تر، مورد توجه تر؛ درست حدس زدین شب انتخابات یکی از این بزنگاههاست؛ جوانانی که فشن ترن، محبوب ترند. 

حالا چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مردم چشم به راهند تغییر رفتار معنادار تلویزیون را به نظاره بنشینند. 

چهار- این چندگانگی ها چه بر سر اخلاق جامعه آورده، بماند. 

 

 

انتخابات ریاست جمهوری حسین هاشم پور حسین عبدالهاشم پور
نظرات خوانندگان
  • پیر پور
    پاسخ

    بابا ایول داری زدی تو خال!!

  • عیسی
    پاسخ

    اصوگراها به جانبازان وکسانی که درجنگ داوطلب شرکت کرده بودند هیچ کاری نکردند حتی دریغ از یک وام ۵تومانی به همین دلیل رای ما به روحانی که همیشه به خانواده شهدا و خود جانبازان سرمیزنند وقدردانی هم میکنند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین